دسته‌ها
اخبار

بهترین آموزش وردپرس 25 سایت منبع + 16 دوره عالی | eircas

بهترین آموزش وردپرس 25 سایت منبع + 16 دوره عالی | eircas

سپس شما وارد مخزن قالب‌های وردپرس می‌شوید که می‌توانید یکی از قالب‌ها را بر اساس نیاز خودتان، انتخاب کلاس طراحی سایت در تبریز کنید. در مرحله بعد شما باید یک دیتابیس جدید بر روی سایت خودتان بسازید و آن را به وردپرس متصل کنید. بعد از ساخت دیتابیس، رمز عبور، نام کاربری و نام دیتابیس خودتان را در یک جایی یادداشت کنید. وارد بخش File Manager هاست خودتان شوید و وارد پوشه Public_html شوید. این پوشه، پوشه اصلی سایت شماست که هر چیزی که شما در صفحه اصلی سایت خودتان مشاهده می‌کنید، در این پوشه قرار می‌گیرد.

  • هر کدام از آن روش‌ها، موارد موردنیاز خودشان را دارند که باید حتما آنها را رعایت کنید.
  • پس ابتدا یک سایتی را به صورت تست راه اندازی کرده و هر چیزی که یاد گرفتید را فورا و به صورت عملی تست کنید.
  • این هم می تواند شامل هزینه و یا رایگان باشد که در قرار داد بنویسید.
  • از همان روز به بعد تولیدکنندگان محتوا شروع به تهیۀ آموزش وردپرس کردند و ان ها را به فروش رساندند.

آنقدر استفاده از این سیستم مدیریت محتوا فراگیر است که خیلی راحت پس از مطالعه و دقیق و مشاهده آموزش‌ها می‌تونید کسب درآمد داشته باشید و به صورت فریلنسری فعالیت کنید. درآمد در این حوزه با توجه به دانش و تلاش شما می‌تواند بسیار بالا باشد. در دوره آموزشی وردپرس شما نیاز به هیچ گونه پیش نیازی ندارید و تمامی موارد را به صورت صفر تا صد در آموزش وردپرس مشاهده می‌کنید.

جلسه ۲۰: افزونه های ضروری وردپرس

امنیت -که یکی از مهمترین مولفه ها در دنیای اینترنت به شمار می آید- را در سطح بالایی برای کاربران خود فراهم می آورد. بهره مند بودن از افزونه های فوق العاده کاربردی و گوناگون به منظور پیاده سازی هر آنچه که در ذهن دارید. با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید. برای یادگیری وردپرس چه چیزهایی لازم است ؟ ممنون می شوم به طور خلاصه توضیح دهید.

جلسه ۳۰: مدیریت کاربران وردپرس

با دوره آموزش استاد وردپرس ۰ تا ۳۰۰ | آموزش طراحی سایت با WordPress در خدمتتون هستیم. در سطح کاملا حرفه‌ای، شما عملا همه بخش‌های وردپرس را باید یاد بگیرید. از طریقه پست گذاشتن که از سرفصل‌های سطح پایه است تا طراحی یک پلاگین شخصی.

پروژه فروشگاه اینترنتی با WooCommerce

کارم را با راه اندازی سایت برای کسب و کار های سنتی شروع کردم و در 2 سال گذشته بیش از 10 سایت برای مشتریانم راه اندازی کردم. اینجا وظیفه دونستم یه تشکر ویژه از آقای تبسمی و آموزش های بی نظیرشون تشکر کنم که مسیر زندگی من را متحول کردن. برای ایشون و مجموعه حرفه ای وردپرس باران آرزوی بهترین ها را دارم. با فیلم آموزش وردپرس از نصب و راه اندازی سایت با وردپرس شروع می کنیم. تولید و مدیریت محتوا، افزودن امکانات و سفارشی سازی ظاهر سایت را نیز می آموزید. همچنین نقشه راه برای تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای را با معرفی فیلم آموزش وردپرس در اختیار شما قرار خواهیم داد.