دسته‌ها
اخبار

برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-ماتیک فور یو | آرایشی

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد. در واقع می توان گفت که این وسیله ی آرایشی از اجزای اصلی و مراحل جذاب آرایش کردن می باشد. آرایش صورت، دنیای پر ترفندی دارد که شما می توانید با استفاده از این ترفندها، یک میکاپ زیبا و طبیعی داشته باشید. همانطور که میدانید جوش های پوستی و لکه های آن شامل حال همه ما می شود، شما می توانید با آرایش جلوه بد این جوش ها را محو کنید و زیبایی چهره تان را حفظ کنید.

رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید. ساده رژ گونه را روی برجستگی گونه بزنید و به خوبی آن را محو کنید.

  • از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.
  • این مرحله در صورتی که زیر ساز مایع استفاده می کنید بسیار مفید است زیرا زیر ساز مایع را به خوبی تثبیت می کند و براق بودن و چسبندگی بیش از حد زیر ساز مایع را به خوبی از بین می برد.
  • بهتر است لب های خود را خیلی کشیده نشان ندهید و سعی کنید از قسمت بالا و پایین به آن حجم دهید تا قلوه ای تر شود.
  • پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید.
  • خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید.

در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند. استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند. در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود. استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.

شیدینگ ابرو چیست‌ و چطور انجام‌ می گردد ؟

این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید. رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید.

کانتور کردن با توجه به نوع صورت متفاوت می باشد مثلا کانتورینگ برای صورت گرد و یا صورت کشیده و یا انواع دیگر صورت ها متفاوت می باشد. اما استفاده از این پودر اختیاری است، اما اگر به دنبال آرایش صورت با ماندگاری بالا هستید، باید از پودر فیکس استفاده کنید. برای داشتن یک آرایش صورت یکنواخت که به زیبایی صورت شما می افزاید باید از کانسیلر استفاده کنید. هدف از استفاده از پرایمر صورت افزایش زیبایی آرایش و افزایش ماندگاری آرایش می باشد.

امید است که بتوانیم با کمک خدا و همراهی شما عزیزان بستری آموزنده و سرگرم کننده فراهم آوریم. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند.

سر فصل های دوره آموزش گریم و میکاپ

استفاده از ضد آفتاب در شش ماه اول سال به شدت توصیه می شود. شما می توانید از ضد آفتاب های بی رنگ و فاقد چربی استفاده کنید تا چربی اضافه آنها پوست صورتتان را مستعد جوش زدن نکند. فراموش نکنید یکربع بعد از استفاده از مرطوب کننده می توانید از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا با این کار حتی بعد از آرایش صورت نیز از پوستتان محافظت کرده باشید.

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید. دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد. این زخم ها و خال ها گاهی به چهره شما حالت طبیعی داده بهتر است با اعتماد به نفس بیشتری با چهره خودتان کنار بیایید.

بهترین ماسک خانگی صورت + آموزش طرز تهیه انواع ماسک صورت در خانه

هر اندازه کرم روشن تر باشد، صورت تپل و چاق تر جلوه می کند. که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید.