دسته‌ها
اخبار

برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-ماتیک فور یو | آرایشی

BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید. آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند.

  • شما در کانتورینگ صورت گرد باید به نکاتی توجه کنید تا صورتتان زاویه دار تر شود.
  • اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید.
  • بله، همه جلسات آموزش گریم و میکاپ به صورت عملی برگزار می شود.
  • پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید.
  • رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است.
  • مطمئن شوید که برق لب را تا جایی که می شود نزدیک به لبه های لب خود زده اید.

به ابروها و مژه های خود برسید؛ ابروهای پرپشت و مرتب و مژه های بلند و پر به تنهایی برای زیبایی صورت کافی هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی هر فرد دارند. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود. 10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید. استفاده از فونداسیون ابتدا یک پایه برای کاهش قرمزی کلی، تغییر رنگ و لکه های جزئی ایجاد می کند.

۸. با کانتورینگ، به صورت‌تان عمق بدهید.

مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است. البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل، دوره های آموزش گریم به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است.

مدل موی مناسب انواع فرم صورت

علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است.

البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید.

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد. وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای در آموزش آرایش صورت این است که حتما از هایلایتر و کانتور برای نقاط خاصی از صورت استفاده می‌کنند و به این صورت به چهره عمق و بعد زیبایی می‌بخشند. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود.

کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند. از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید.