دسته‌ها
اخبار

برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار

برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. دقت کنید که انتهای خط چشم پلک پایین با خط چشم بالا به هم وصل شوند. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید. اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است. قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم.

  • هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد.
  • اگر از پرایمر لب استفاده می‌کنید، پیش از اعمال آن، لب‌های خود را آماده کنید.
  • شما می‌توانید از خط چشم ژله‌ای، مایع یا مدادی برای جذاب‌تر کردن چهره خود استفاده کنید.
  • در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تمیز کردن براش آرایش آشنا کنیم و درست ترین روش را برای این کار به شما آموزش دهیم….

در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود. غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود. مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند. یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید.

اکنون نوبت رژگونه است؛ رنگ های ملایم را برای رژ گونه انتخاب کنید و با براش بالای استخوان گونه را رژ گونه بزنید و با براش بزرگتر و تمیز اضافه رژ گونه را بتکانید. البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید. رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد.

برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب باید از لوازم متعددی استفاده کنید. پیدا کردن تمام این محصولات به‌طور یک‌جا با قیمت مناسب و کیفیت بالا، می‌تواند دشوار باشد. همچنین توجه داشته باشید که تمام محصولات ما اصل هستند و ضمانت 7 روز بازگشت کالا دارند. هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود.

شیدینگ ابرو چیست‌ و چطور انجام‌ می گردد ؟

البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید.

دسته بندی انواع مدل آرایش صورت

اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید. استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.

انواع رژ گونه

علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست. دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت.