دسته‌ها
اخبار

بررسی ژل سوپر لایت Pond’s


بررسی ژل سوپر لایت Pond's

سلام بچه ها! امروز قصد دارم مرطوب کننده مورد علاقه خود را در حال حاضر بررسی کنم – ژل جدید Pond’s Super Light. یافتن مرطوب‌کننده من، همیشه برای همه ما یک وظیفه است، و تصادفاً به یک مرطوب‌کننده برای ما بسیار شادی می‌آورد، برای تمام آرامشی که به ارمغان می‌آورد. برای دانستن همه چیز در مورد مورد علاقه فعلی من، ادامه دهید!

بسته بندی: ژل به شکل وان تخت عرضه می شود که دارای این طرح رنگ آبی پاستلی آرامش بخش است. بسته بندی آسان برای حمل و استفاده آسان. ساده و کاربردی!

جزئیات قیمت: دو نوع دریافت می کنید – 73 گرم برای روپیه. 149 و 147 گرم برای روپیه. 299. هم به صورت آنلاین و هم آفلاین به راحتی در دسترس است. می تو،د آن را بررسی کنید آمازون اینجا.

بررسی ژل فوق سبک pond's
ژل فوق سبک Pond’s

بافت – ژل فوق سبک The Pond’s یک فرمول مبتنی بر ژل است. فوق العاده سبک و غیر ،بنده می د،د، این همان ، والا چیپ بینا چیپ است که همه ما به آن علاقه داریم. من، برای آب و هوای گرم و مرطوب. فقط با انگشت تمیز خود کمی محصول را بردارید و روی صورت خود ،ید. فورا جذب می شود و به پوست شما احساس خنکی می دهد و می تو،د یک موج آنی رطوبت را روی پوست احساس کنید. مثل این است که پوست شما یک لیوان آب بنوشد. وای!

،یبات اصلی: بیایید کمی در مورد مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول صحبت کنیم:

  1. اسید هیالورونیک: مرطوب کننده ای است که رطوبت را در پوست حفظ کرده و از تبخیر رطوبت از سطح پوست جلوگیری می کند. بنابراین پوست هیدراته باقی می ماند و برای مدت طول،! مزیت طول، مدت آن این است که پوستی سالم و لطیف را تقویت می کند.
  2. ویتامین E- در مراقبت از پوست، اینها اساساً آنتی ا،یدان های محلول در روغن هستند. آنها با کمک به حذف رادیکال های آزاد از آسیب ا،یداتیو به سلول ها جلوگیری می کنند. این به انواع مختلف بازسازی سلولی از آسیب های ناشی از نور خورشید تا حمایت از بهبود زخم ها یا سوختگی ها کمک می کند. بنابراین اساساً به التیام و ترمیم پوست در اثر ساییدگی روزانه کمک می کند و در عین حال آن را مرطوب می کند. چقدر باحاله؟
  3. گلیسیرین – یکی دیگر از مواد بسیار رایج اما فوق العاده مراقبت از پوست. گلیسیرین به حفظ رطوبت کمک می کند و در عین حال آن را نیز مرطوب می کند، بدون اینکه آن را چرب کند.

همه این مواد با هم باعث می شوند آبرس، 24 ساعته!

اثر بر روی پوست – پوست را عمیقاً تا 24 ساعت آبرس، می کند. غیر ،بنده بدون عرق ،

کاربردهای دیگر: برای پوست های چرب می توان از زیر آرایش استفاده کرد. وقتی از این محصول استفاده می کنم، دوست دارم از پرایمر صرف نظر کنم، زیرا این پرایمر آن کار را برای پوست من انجام می دهد.

معایب: فاقد SPF است، بنابراین باید در طول روز پوست خود را با SPF لایه برداری کنید. گفتنی است، چون SPF ندارد، شب هم می تو،د از آن استفاده کنید!

به طور کلی، من واقعا از این محصول راضی هستم. به لطف فرمول بدون تراشه و فواید فوق العاده ای که دارد، ممکن است محصول مراقبت از پوست مورد علاقه خود را در این محصول پیدا کرده باشم. آیا می د،د که یک محصول خوب می تواند در دراز مدت بازی مراقبت از پوست شما را به طور کامل بهبود بخشد؟ این محصول برای من است!

نظرات خود را در مورد ژل Super Light Pond در نظرات زیر با من در میان بگذارید.

می تو،د این محصول را در سایت مشاهده کنید آمازون اینجا.

نظرات بیشتر در مورد محصولات Pond را اینجا ببینید.


منبع: https://www.theindianbeauty.com/2020/10/ponds-super-light-gel.html