دسته‌ها
اخبار

بت میتسوا در Cherry Hill، NJ


بت میتسوا گابی زیبای ما با وجود شرایط سخت خاطره انگیزترین اتفاق را داشت. گابی لوین در جماعت M’kor Shalom در Cherry Hill، NJ، یک میتزوای خفاش شد. البته ما دوست داشتیم او و مادرش را بگیریم گلم زده برای چنین روز خاصی

گبی برای این روز خیلی سخت کار کرد و مطمئنا نتیجه داد. او در مورد سهم وایشف صحبت کرد و البته کار فوق العاده ای انجام داد. خانواده لوین همه چیز را انجام دادند و حتی با وجود احتمال یک بیماری همه گیر علیه آنها واقعاً شگفت انگیز بود. گبی به همه‌گیری اشاره کرد و گفت: «این همه‌گیری نشان داده است که چگونه یک فرد مسئول می‌تواند به بسیاری از مردم کمک کند، اما چگونه یک فرد غیرمسئول می‌تواند تغییری منفی داشته باشد.»

بت میتسوا در Cherry Hill، NJ

گبی بسیار بالغ 13 ساله است. سخنان او قطعا نشان دهنده بلوغ او بود. برای پروژه میتزوه گابی، او پول جمع آوری کرد تا برای افراد نیازمند غذا ب،د. گبی و مادرش از دوستان صمیمی غذای کوشر جمع آوری ،د. و گبی و پدرش غذا را در انبار غذای JFCS گذاشتند. چه دختر خاصی است… و چه خانواده خاصی!

Cherry Hill، خانواده NJ

گبی گفت: «تحصیل یهودی من از امروز ادامه خواهد داشت. من مطمئنا مشتاقانه منتظر بازگشت به کمپ هارلام هستم که بخش مهمی از زندگی من است. اینجا جایی بود که با برخی از بهترین دوستانم آشنا شدم، سنت های جدید عبری را یاد گرفتم و بیشتر درباره خودم یاد گرفتم. به منظور کمک به خانواده‌ها برای بازگشت به کمپ، من و چند نفر از دوستان کمپم ویدیویی ساختیم که در مورد کمک مالی به افرادی که پول کافی برای اردو ندارند صحبت می‌کنیم. ما همچنین در مورد اینکه چرا کمپ هارلام برای ما بسیار مهم است صحبت کردیم. همچنین امیدوارم برای تاییدیه خود از اسرائیل دیدن کنم. در اسرائیل، در مورد اهمیت یهودیت چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت.» سخنر، او هم تاثیرگذار و هم نشاط آور بود.

خفاش میتسوا در Cherry Hill، NJ

ما نمی تو،م در مورد این دختر باهوش، زیبا و جسور به اندازه کافی صحبت کنیم. به گبی و خانواده اش تبریک می گویم. خوشحالیم که با شما در میتزوای خفاش در Cherry Hill، NJ کار می کنیم. تو خیلی دختر خاصی هستی

دختر خفاش میتزوه
دختری که میتزوه اش را درست می کند
میتسوه خفاش تپه گی،
دختر خفاش میتزوه
ژست دختر نوجوان

فروشندگان:

زیبایی: بلا فرشته

عکاس: هی پل

لباس مامان: ظرافت اثر Edythe

برنامه ریز/جعبه های هدیه/سواگ: خلق خارج از جعبه

جعبه های شام: مزرعه و ماهیگیر

بمب های شکلاتی: رفتارهای مرسوم، مد روز

اجاره چادر: جی سگ


منبع: https://bella-angel.com/bat-mitzvah-in-cherry-hill/