دسته‌ها
اخبار

انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟ مجله ساریسا

به گونه ای که امروزه در جهان، شاهد حضور مدل های جدیدی از تکنیک ها و روش های آرایشی خانم هستیم. برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. هایلایترتان را می توانید از هر نوعی مانند مایع، پودری یا استیکی انتخاب کنید.

  • سبک و مدل آرایش ضد پیری (Anti-aging makeup model)، به دلیل جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن زنان مسن تر مورد استفاده قرار میگیرد.
  • برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید.
  • کرم پودر را در نواحی مختلف صورت به شکلی نقطه ای قرار دهید.
  • این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید. انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند. بانوان عزیز در سرتاسر جهان به دلیل داشتن تمایل غریزی به سمت زیبایی ممکن است از لوازم آرایشی متعددی بهره مند شوند. از این رو مشاهده میکنید که اخیرا، انواع مدل ها و سبک های میکاپ فراگیر شده است.

اگر دارای چشم های ریز هستید ، باید روی پلک بالایتان خط چشم پهن و برای پلک خط چشم نازک تر بکشید. در صورتی که خط چشم پلک پایین خود پهن بکشید چشم هایتان ریز تر دیده خواهد شد. رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است. روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

استفاده نادرست از کانسیلر concealer

اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است.

بایدها و نبایدهای آرایش و میکاپ

در واقع می توان گفت که این وسیله ی آرایشی از اجزای اصلی و مراحل جذاب آرایش کردن می باشد. بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد. شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد. اگر جنس پوست شما خشک است حتما تعداد دفعات بیشتری از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید قطعا با پوسته پوسته شدن پوست صورتتان مواجه می شوید و این مورد اصلا جلوه خوشایندی در آرایش شما نخواهد داشت.

اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند. با توجه به مناسبت، آرایشگر میتواند لب ها را بدون رنگ بگذارد تا چشم ها برجسته تر شوند و یا آنها را پررنگ کند.

استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند. در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید. از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد.

ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند. اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید.

اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید. سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند. استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد.

خیلی از خانم ها برای زیبایی مژه های خود از ریمل های صنعتی و کارخانه ای استفاده می کنند که این راه بسیار مضر بوده و به مرور زمان… مجموعه ای از ایده های شیک و به روز آرایش ترند ۲۰۲۲ را در این مطلب و همچنین آیتم ها و عناصر کاربردی جهت دسترسی به این آرایش را… اهمیت بهداشت پوست در سلامت و زیبایی صورت امری انکار ناپذیر است؛ چرا که پوست علاوه بر سد دفاعی بدن، نشان دهنده زیبایی‌ و جذابیت بیشتر چهره افراد نیز… آرایش پلک چروک از جمله تکنیک های آرایشی بوده که به منظور بهبود بخشیدن چین و چروک و پلک افتاده انجام گرفته و مراحل و اصول مخصوص به خود… در این سبک آرایش فقط از یک تناژ رنگ برای میکاپ استفاده میشود. می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید.