دسته‌ها
اخبار

انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی-ماتیک فور یو | آرایشی

گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد. پوشاندن عیب‌ها و مشکلات ناخن که گاهی به‌صورت ارثی در ناخن وجود دارد، توصیه می‌شود. در نزدیکی میز خود یک هواکش یا هود بگذارید تا بو و مواد مضر را از شما دور کند. فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید.

1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود. کاشت ناخن دو شیوه کلی دارد که این دو شیوه به مرور زمان دارای مشتقاتی شده اند که حالات و ظاهر گوناگونی به ناخن می‌دهند. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. کمی چسب به لبه داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخنتان بچسبانید.

  • شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است.
  • البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.
  • یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد.
  • افرادی که نسبت به پودر، لیکوئید، پرایمر، سوهان کشی و دستگاه uv آلرژی و حساسیت دارند و یا خانم‌هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند براحتی می‌توانند از این کاشت استفاده کنند.
  • قرار گرفتن در معرض رطوبت زیاد باعث می‌شود که کاشت ناخن کم کم ضعیف شود و استحکام و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد.
  • این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد.

کاشت بیبی بومر یا آمبره به کاشتی گفته می شود که در آن از دو رنگ مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی در هم اصطلاحا فید یا محو می شوند. کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند.

عوارض شیمیایی کاشت ناخن برای ناخن‌ کارها

پس از کاشت با این روش، نباید زیاد از آب‌ استفاده کنید و تا جایی که می‌­توانید تا روز اول بعد از کاشت، ظرف نشویید و حمام نروید چرا که تماس زیاد با آب، پس از کاشت ناخن قالبی، احتمال مبتلا شدن به قارچ را افزایش خواهد داد. این روش کاشت، نامرغوب ترین و شکننده ترین نوع است که کمتر کسی از آن استفاده خواهد کرد. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود.

چه افرادی اصلاً نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

اگر ناخن های طبیعی شما بلند است، آنها را با استفاده از ناخن گیر یا قیچی ناخن کوتاه کنید. گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد. هر سالن زیبایی معمولا از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است؛ بنابراین هر ناخن کار معمولا 8-9 ساعت باید کار کند.

به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید. پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. به طور کلی برای مراقبت از ناخن، چه کاشته باشد چه ناخن طبیعی، نباید برای انجام کارهای مختلف از ناخن استفاده کنید.

می‌دانستید که ناخن‌ها اصلاً نفس نمی‌کشند؟ اکسیژن ناخن‌ها از طریق رگ‌های زیر پوست تأمین می‌شود؛ نه سطح بیرونی ناخن! ممکن است بپرسید پس چرا وقتی ناخن‌های کاشتم را برمی‌دارم، احساس سبکی می‌کنم و ناخن‌هایم نرم‌تر از پیش احساس می‌شوند. در پاسخ باید گفت زمانی که ما از لاک ناخن معمولی یا هر محصول ناخن دیگر استفاده می‌کنیم، رطوبت یا چربی‌هایی که پوست ما تولید می‌کند، با سرعت کمتری از زیر ناخن به سطح ناخن راه پیدا می‌کند. ولی بعد از گذشت 12 ساعت، این رطوبت دوباره به حالت عادی برمی‌گردد. 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد. امروزه دیزاین پودر کروم برای طراحی ناخن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود. کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد.

کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند. بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند.