دسته‌ها
اخبار

ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم آکادمی کوین نیک مارکت-ماتیک فور یو | آرایشی

با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. در حقیقت می‌توان گفت پلاسما به پیشنهاد Vitalik Buterin و Joseph Poon مورد استفاده قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از آن مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را برطرف کنند. حال اگر شما به دنبال قیمت ارز ماتیک می‌گردید، می‌توانید از سایت‌هایی که تحلیل ارزها را انجام می‌دهند کمک بگیرید تا متوجه نوسانات قیمتی برای این ارز نیز بشوید. هم‌چنین در شبکه‌های اجتماعی نیز در رابطه با این موضوع گفته می‌شود که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

  • به‌طور خلاصه، اگر یک کاربر بخواهد درگیر کندی سرعت و کارمزدهای بالای اتریوم نشود، می‌تواند با قراردادهای هوشمند، توکن‌های خود را به شبکه پالیگان منتقل کند و به همان اندازه، ارز دیجیتال ماتیک دریافت کند.
  • شبکه ماتیک چارچوب پلاسما و معماری بلاک‌چین مبتنی بر اثبات سهام را با هم ترکیب می‌کند.
  • ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد.

از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. در حال حاضر ارز بیت کوین جزء بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و ارزش مالی آن در بازار ۴۴،۹۰۰ دلار می باشد. در سال ۲۰۲۱ تعداد بسیاری از شرکت‌ های بزرگ جهان ارز بیت کوین را خریداری کرده‌اند.

نگاه تکنیکالی به ادامه حرکت بیت کوین

برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد. تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند.

ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم

تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم. مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. شبکه پالی گان دارای یک ارز دیجیتال اختصاصی به نام ماتیک و اولین پلتفرم دارای ساختار مناسب برای افزایش مقیاس‌پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم است. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس به‌منظور فراهم کردن بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری، امکان خرید ارز دیجیتال ماتیک را در پلتفرم معاملاتی همتا به همتای خود فعال کرده است.

Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

تحلیل بیت کوین از نظر من 21 آذرماه1401

هر چقدر که لایه‌های بیشتری به این شبکه اضافه می‌شود، پلتفرم پالیگان امن‌تر،‌ تطبیق‌پذیرتر و پرکاربردتر می‌شود. زیرا پالیگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدید به راحتی به آن اضافه شوند تا از اپلیکیشن‌های مختلف پشتیبانی کند. برای مثال، دو اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگ اتریوم یعنی Sushi Swap و Aave روی پالیگان کار می‌کنند. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد، از مکانیسم توافق عام اثبات سهام برای تامین امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات تراکنش‌ها در این لایه دوم دائما در زنجیر اصلی اتریوم منتشر می‌شوند تا درستی اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پالیگان را تضمین کنند. بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود.

چنان چه هم بخواین با کوین هایی مثل تتر از صرافی های خارجی خرید کنید هم باید از یه صرافی ایرانی تترها تونو تهیه کنید و به صرافی خارجی انتقال بدید. (در این زمینه هم میتونید رو صرافی ایران بایننس با قیمت مناسب و تسویه حساب فوری حساب کنید). صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.

بعد از گذشت چند سال، در ماه ژانویه سال 2021 قیمت ارز دیجیتال Polygon رشد خود را آغاز کرد و این حرکت رو به رشد را با شیب زیادی ادامه داد و بعد از این صعود قیمتی، نمودار قیمت کوین MATIC رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت افراد استفاده کننده از رمز‌ ارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آن‌ها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند.

پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. کارمزد معاملات خرید پالی‌گان در رمزینکس به صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارش‌دهنده (کسی که سفارش را ثبت می‌کند) و سفارش‌پذیر (کسی که سفارش را تکمیل می‌کند) دریافت می‌شود. قیمت ارز دیجیتال ماتیک تا اواخر اکتبر سال 2020 روند بسیار ثابتی را دنبال می‌کرد و پیرامون قیمت‌های 0/017 دلار در نوسان بود. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا.

زمانی که توکن‌ها سوزانده شوند، آن قرارداد هوشمندی که در ابتدا ایجاد شده است، توکن‌های اتریوم را با انتقال از شبکه پالیگان به اتریوم، به کاربر بازمی‌گرداند. البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد.