دسته‌ها
اخبار

ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار

پول نو همراه شماست تا تجربه‌ای مطلوب از خرید متیک و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید. ما در پول نو امکان خرید و فروش پالیگان را با استفاده از کیف پول شخصی فراهم کرده‌ایم تا هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن امنیت دارایی‌ها نداشته باشید. در هر مرحله از فرایند خرید و فروش در کنار شماییم و در صورتی که پرسشی داشته باشید پشتیبانی پول نو همواره در دسترس و پاسخگوی شماست. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد. پیش از خرید ماتیک، بهتر است نظر کارشناسان درباره آینده متیک را بررسی کنیم.

  • برای خرید هر ارز دیجیتالی باید یک صرافی انتخاب کنید که از امنیت بالایی برخوردار باشد، زیرا شما می‌خواهید سرمایه خود را در اختیار آن صرافی قرار دهید.
  • وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند.
  • کاربران ایرانی می‌توانند این ارز دیجیتال را از صرافی ایرانی اکسبیتو خریداری کنند.
  • ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد.
  • مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید.

از همین رو برای اینکه بتونید در بازار رمز ارز ها سرمایه گذاری کنین و سود خوبی به دست بیارین نیازمند شناخت بهتری از راه های سرمایه گذاری و خرید و فروش مطمئن هستید که در ادامه به این موضوع میپردازیم. ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن. شاید براتون سوال شده باشه که اصلا Pos چیه؟ خیلی راحت و خلاصه بخوام بگم روشیه که مشارکت کننده ها در یک شبکه غیرمتمرکز بر اساس اون با هم توافق میکنن و بر سر تراکنش ها و بلاک ها به اجماع واحد میرسن. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. “پی ام ایکس چنج” را شما انتخاب کنید، سرعت و امنیت را ما هدیه می‌کنیم.

تاثیرات ادغام اتریوم بر شبکه پالی گان | بررسی و عملکرد قیمت MATIC

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.

دامیننس پالیگان (MATIC)

خیر؛ شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در مبلغ، از صرافی والکس، متیک را با ریال (پایه بازار تومان) یا دلار خریداری کنید. طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید. ارز matic از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند که باعث افزایش امنیت آن شده است. اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید.

تبدیل ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) به سایر ارز های دیجیتال :

صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. طراحی پلتفرم پلی گان به گونه ای می باشد که از یک ساختار چهار لایه به شرح زیر تشکیل شده است. قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت کرده بود. نظر تحلیلگران در مورد آینده dydx در این مطلب در مورد پیش‌بینی قیمت dYdX برای سال‌های 2022، 2025 و 2030 بحث خواهیم کردو از نظر قیمتی آن…