دسته‌ها
اخبار

ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار

به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. مهم‌ترین کاربرد ارز متیک به ویژگی‌های شبکه پالی گان مربوط می‌شود؛ شبکه پالی گان با الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا قابلیت دسترسی به هر بلاک فراهم شود. به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند.

  • بسته به شبکه انتقال که موقع خرید انتخاب میکنین کارمزد ها متفاوت است.
  • قیمت متیک امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ برابر با 30,649.00 تومان معادل 0.85 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود.
  • ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود.
  • ارز متیک که حالا به عنوان توکن بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود، به صورت مشخص برای تسهیل مبادلات این پلتفرم طراحی شده است و می‌توان در مورد سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه تراکنش‌ها روی آن حساب باز کرد.
  • به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد.

همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند. در این میان، Anurang Arjun تنها شخصی است که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیتی ندارد و به عنوان مدیر باسابقه شناخته می‌شود؛ او در بخش‌های مختلفی از شرکت‌هایی همجون Cognizant Technologies فعالیت داشته است. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود.

معرفی صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال Matic

نظر تحلیلگران در مورد آینده وویجر توکن وویجر در سال 2021 سال هیجان انگیزی داشت. قیمت ماتیک تحت تاثیر هیچ ارگان خواص و دولت نیست و توسط عرضه و تقاضا مشخص میگردد. ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید.

محاسبه قیمت متیک (MATIC)

رمز ارز متیک به صورت اختصاصی توسط شبکه پالی گان ارائه می‌شود؛ شبکه‌ای که به عنوان اولین پلتفرم مناسب و ایده‌آل برای مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود. پاشنه آشیل شبکه پالی گان با عنوان Polygon SDK شناسایی می‌شود؛ این فاکتور در اصل، یک چارچوب منعطف و اساسی است که از ایجاد برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود.

کارمزد معامله متیک (MATIC)

Polygon هم یک پلتفرم مقیاس‌پذیر است که کارمزد تراکنش‌ها در آن پایین است و از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. خیر؛ کارمزد نقل‌وانتقال ارز متیک رایگان نیست و برای انجام تراکنش‌های شبکه لازم است.