دسته‌ها
اخبار

ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو

پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود.

صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست. با خرید پالی گان (ماتیک نتورک) اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید. برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید پالی گان (ماتیک نتورک) کنین. نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش پالی گان (ماتیک نتورک) رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین.

  • اگر می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، ابتدا باید یک صرافی آنلاین معتبر را برای خود انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید.
  • برای خرید ارز متیک شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید .
  • با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند.
  • ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند.

فروش و خرید SLP از کاربردی‌ترین ارزهای بازی آکسی اینفینیتی، ارز SLP است. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید. به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید. در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Matic Network را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید. پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است.

پالی‌گان، پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند. پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است. در مرحله بعد باید یک شماره‌ حساب در صرافی درج کنید تا تمام تراکنش‌ها از طریق این حساب انجام شود.

ماتیک (MATIC)

پالی گان جهت دستیابی به درجه بالایی از تمرکززدایی، علاوه بر مکانیزم اثبات سهام، از تولیدکنندگان بلاک نیز استفاده می کند. این تولیدکنندگان بلاک با استفاده از مکانیسم های ضد تقلب به زنجیره های اصلی می پیوندند. تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم.

پالیگان یا ماتیک چیست؟

قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) ممکنه تغییراتی داشته باشه که در صورت خرید پالی گان (ماتیک نتورک)و افزایش قیمت سود خواهید برد و در صورت کاهش قیمت ممکن است خدای نکرده متضرر شوید. بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا.

کارآفرینی و افزایش منابع درآمد داخلی و حس دلنشین کسب درآمد در قالب پول الکترونیک و ارزهای دیجیتال را با ما تجربه کنید. “پی ام ایکس چنج” هم‌پای همیشگی کاربران بوده و بدون محدودیت‌های بین‌المللی، سرویس‌دهنده تمامی فعالیت‌های ارزی شما عزیزان خواهد بود. این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت.

این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید. در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید. هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است. سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید.

خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی atimatic به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد پس همین حالا یک قدم به سمت سلامت و زیبایی بردارید. غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند. لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت. نظر تحلیلگران درمورد آینده آنتولوژی ONT آنتولوژی چیست؟ معماری چند زنجیره ای آنتولوژی، که توسط Jun Li متخصص بلاک چین مستقر در سنگاپور در اواخر…

با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است.