دسته‌ها
اخبار

آیا می توانید از بازاریابی ایمیلی برای ارتباطات کارکنان استفاده کنید؟


افراد تیم متنوع و با انگیزه هیجان زده در دفتر کار خود را با پنج درجه بالا می دهند

ایجاد یک سیستم کارآمد و موثر برای برقراری ارتباط با تیم در حال حاضر از راه دور.

همه آن جلساتی را که می‌توانستند ایمیل باشند، به خاطر دارید؟ خب، حالا بیشتر آنها همه ایمیل هستند.

و اکنون، سوال این است: چگونه تیم خود را با این همه ایمیل انبوه درگیر نگه می دارید؟

بسیاری از دفاتر و ،ب‌وکارها برای برقراری ارتباط با کارمندان خود به پلتفرم‌هایی مانند Outlook یا یک برنامه ایمیل اینترنتی روی می‌آورند که اکنون در شهرها، شهرها و ایالت‌ها گسترده شده است. این راه حل ممکن است در ابتدا ساده و موثر به نظر برسد. با این حال، همانطور که در این روش جدید کار مستقر می شوید، ممکن است پس از چند هفته، حفره هایی در این خط لوله ایمیل ظاهر شود.

این وضعیت یک مشکل کاملاً برای تیم راه دور شما ایجاد می کند. با این حال! به احتمال زیاد شما راه حل این مورد را آماده کرده اید: پلتفرمی که در حال حاضر برای بازاریابی ایمیلی خود از آن استفاده می کنید.

شبیه به ایجاد لیست ایمیل و با وارد ، مش،ین ایمیل خود، می تو،د همین کار را با ایجاد یک لیست (یا لیست های متعدد) از اعضای تیم خود انجام دهید.

دلایل استفاده از پلت فرم بازاریابی ایمیلی برای ارتباطات تیمی:

اجازه ندهید پیام های مهم در کانال های چت گم شوند.

اتاق‌های چت و برنامه‌ها بازیکنان کلیدی در هر شرکت راه دور هستند، از جمله اینجا در FeedBlitz، اما هنگام استفاده از کانال‌ها و اتاق‌های مختلف، فراموش ، یا فراموش ، یادداشت‌ها یا به‌روزرس،‌های ضروری آسان است. (همچنین مهم است که توجه داشته باشید: برخی از این پلتفرم‌ها محدودیتی برای پیام‌های آرشیو شده دارند.)

پلت فرم بازاریابی ایمیلی شما دارای ویژگی هایی برای سازماندهی بهتر ایمیل های تیم شما است. با آن کار کنید بر،ب زدن یا گروه گزینه هایی برای ایجاد ارسال سریع و هدفمند ایمیل، و حتی برنامه ریزی ارتباطات ایمیل آینده.

آیا Outlook، وب میل یا پلتفرم چت شما چنین چیزی را ارائه می دهد؟ نه؟ آزاردهنده! کار خوبی که پلتفرم ایمیل مارکتینگ شما در حال حاضر انجام داده است.

هیچ ، رسید خواندن را دوست ندارد.

در دنیای ارسال های انبوه، زم، که می خواهید مطمئن شوید اعضای تیم یادداشت های شما را دریافت کرده اند، یک رسید خواندن اغلب منطقی ترین مرحله است. اما هر چند وقت یکبار وقتی آن جعبه کوچک ظاهر می شود هیجان زده می شوید؟ زیاد نه؟ ما هم همینطور.

پلتفرم بازاریابی ایمیلی شما به‌طور خودکار نرخ‌های باز را دنبال می‌کند و برای هر کمپین ارسالی توسط مش، باز می‌شود. به این م،ی که می‌تو،د ببینید کدام یک از اعضای لیست پستی‌تان ایمیل‌هایتان را باز کرده‌اند، بدون اینکه زیاد به ارتباطات سازمان دیده‌بان و رسید خواندن وحشتناک متمایل شوید.

به مشارکت و تعامل کارکنان پاداش دهید.

دکمه‌های فراخوان جذاب ایجاد کنید، به راحتی تصاویر یا گیف‌ها را به ایمیل‌های خود اضافه کنید و کلیک‌ها و فورواردها را از طریق پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود دنبال کنید. اینها راه‌های ساده‌ای هستند تا ارتباطات اداری خود را زنده کنید و در عین حال کارآمدی آنها را بررسی کنید.

این کار یافتن و پاداش دادن به اعضای تیمی را آسان می کند که اقدامات خاصی مانند کلیک ، روی پیوند برای خواندن اطلاعات بیشتر انجام می دهند یا به آستانه باز ، پنج ایمیل متوالی می رسند. (فقط به این دلیل که از راه دور هستید به این م،ی نیست که هنوز نمی تو،د سورپرایزهای سرگرم کننده برای تیم خود ایجاد کنید!)

پلت فرم بازاریابی ایمیلی شما برای قابلیت اطمینان و قابلیت تحویل قوی ساخته شده است.

پلتفرم ایمیل مارکتینگ شما برای محافظت از شهرت ارسال و نرخ تحویل آنها به سختی کار می کند. سرورهای ایمیل شخصی و شرکتی معمولاً این پشتیب، تخصصی را ندارند.

اگر در حال حاضر از یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان و پایگاه مشتریان خود استفاده می‌کنید و این کار را با موفقیت انجام می‌دهید، چرا از آن برای برقراری ارتباط مؤثرتر با تیم فعلی خود استفاده نکنید؟

قهرمان بازاریابی ایمیلی خود باشید و ایمیل های دفتر شما بیشتر بد،د آزمایشی رایگان ما و با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/621786488/0/feedblitz/