دسته‌ها
اخبار

آموزش کاشت ناخن با تیپ کامل‌ترین راهنمای تیپ ناخن-ماتیک فور یو | آرایشی

در این قسمت سرعت عمل زیادی داشته باشید زیرا باید تا قبل از خشک شدن چسب، رشته‌های فیبری را سر جای خود قرار دهید. در ادامه انواع کاشت ناخن به کاشت ناخن میکس می‌رسیم که این نوع کاشت مانند کاشت معمولی است. با این تفاوت که در نهایت از لاک براق کننده یا همان تاپ شاین روی ناخن­‌های فرد کشیده می‌­شود. پس برای ناخن میکس تمام مراحل کاشت پودری را انجام می‌­دهیم و در نهایت با تاپ شاین روی آن می­کشیم. برای این کار مقدار کافی از ژل را با استفاده از قلم، درون قالب قرار دهید و آن را داخل قالب پخش کنید برای اینکه ژل به راحتی درون قالب پخش شود، می‌توانید قلم را بر روی پد آغشته به کلینزر قرار دهید تا به این وسیله چسبندگی ژل کمتر شود.

  • فلای آن تنها روشی است که در حال حاضر احتیاجی به سوهان کشی ندارد و تنها از یک درایر یا اسپری برای خشک و محکم کردن کار استفاده می‌شود.
  • کاشت ناخن نچرال چیست؟ نچرال به معنی طبیعی است و زمانی که گفته میشه “کاشت ناخن نچرال” انجام میشه یعنی اینکه کاشت ناخن به قدری خوب و حرفه ای انجام میشه که انگار ناخن برای خود شماست و اصلا کاشتی انجام نشده.
  • غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود.
  • داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند.

در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است. منزل با توجه به تجهیزات و مواد قابل دسترس می توانید یکی از دو روش ذکر شده را انتخاب کنید. اگر شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌کنید، ناخنی ظریف و براق می‌خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می‌برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می‌دهید، می‌توانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید.

کاشت ناخن موقت

در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید.

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. کاشـت ناخن های مصنوعی باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) می شود. مواد شیمیایی که در چسباندن این ناخن های مصنوعی استفاده می شوند غیر استاندارد هستند و موجب بروز حساسیت های حاد پوستی نیز می شود. با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود. اگر دوست دارید کاشت را خودتان بدون کمک متخصص انجام دهید نیاز است وسایل و مواد آن را آماده کنید و حتما قبل از اینکار نزد متخصص مربوطه آموزش ببینید.

هر ناخن‌ کار به طور متوسط روزانه باید به 5-10 مشتری رسیدگی کند؛ برای همه آنها مواد آکریلیکی با بوی نافذ را بگذارد؛ لاک بزند یا بوی چسب ناخن را استشمام کند. استون خودش یکی از مهم‌ترین مواد مضر در سالن کاشت ناخن است که تمام چربی‌های مفید دست را از بین می‌برد. مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که برای کاشت ناخن حتما باید به آن توجه نمود تا کمترین آسیب به ناخن ها وارد شود، شما دارای ناخن های زیبا با فرم و رنگ مناسب شوید. تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود. تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند.