دسته‌ها
اخبار

آموزش صفر تا صد آرایش صورت

به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود. آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید. در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. ابتدا روی دستتان قلم مو را سبک نمایید تا اضافه پودر فیکس جدا شود. سپس به پشت چشم بزنید تا کانسیلر به خوبی ثابت شود و ماندگاری آرایشتان بیشتر شود.

  • توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.
  • آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند.
  • برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد.
  • برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید.
  • غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود.
  • معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند.

این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند.

مدل آرایش اسموکی ( Smokey Makeup )

بعد از اینکه آرایش‌تان تکمیل و بررسی شد، با اسپری فیکساتور آن را روی صورت تثبیت کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و خراب نشود. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید. یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند. برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید. مختلفی مانند شیر پاک کن، تونر و میسلارواتر وجود دارد که در مقاله دیگری به معرفی و طرز استفاده هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای بهترین مارک ها

استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد. سپس ابرو را برای کاهش درد بی حس می کنند و رنگ مناسب و سوزن متناسب با پوست را انتخاب می کنند….. روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما میباشد.

آموزش آرایش چشم؛ نکات ضروری آرایش چشم

سبز ممکن است رنگ سایه چشم شما نباشد، اما سایه سبز درخشان روی پلک جما چان قانع کننده است. دورمن خاطرنشان می کند که این نگاه سبز به ویژه برای دخترانی با چشمان قهوه ای گرم، جذاب است. می‌توانید با خط انداختن زیر چشم‌هایتان با سایه سبز روشن، بازی با رنگ سبز را تمرین کنید.