دسته‌ها
اخبار

آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب-ماتیک فور یو | آرایشی

حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. شبنم نظیف از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است. هر اندازه استخوان گونه برجسته تر باشد، به همان اندازه صورت لاغرتر خواهد بود.

در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید.

  • اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.
  • یک بار برس را به ریمل آغشته کنید و مقدار اضافی آن را روی لبه ظرف ریمل بزنید یا با یک دستمال کاغذی پاک کنید.
  • برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.
  • از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند.

اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید. در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد. سعی کنید همیشه زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید از یک شستشو کننده مناسب و ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید. بعد از بیدار شدن شما از خواب پوست بدنتان حساس بوده و کثیف نمی باشد. همچنین در شب نیز بهتر است از یک شستشو کننده قوی برای پاک کردن آرایشی قبلی از روی صورت خود استفاده کنید.

اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید. به همین ترتیب اگر پوست شما مختلط و ترکیبی است، بهتر است برای نقاط چرب‌تر صورت (معمولا ناحیه T) از کرم پودر مخصوص پوست چرب و برای قسمت‌های دیگر از کرم مخصوص پوست خشک کمک بگیرید. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید.

ترفندهای خفن آرایشگران: چیزهایی که هیچ وقت آرایشگران به شما لو نمی دهند!

برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید.

جدیدترین مدلهای آرایش صورت لایت دخترانه مجلسی و زیبا ۹۶ – ۲۰۱۷

اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود. دستمال مرطوب آرایش پاک کن را به آرامی چند بار بر پوست خود بکشید تا کرم پودر، رژلب و … از روی آن پاک شود. وقتی آنچه را روی صورت‌تان بوده است، روی دستمال مرطوب می‌بینید احساس رضایت می‌کنید. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است. شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

دوباره ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا اگر فضایی خالی مانده بتوانید دوباره پر کنید اگر ایرادی نمی بینید می توانید ابروها را به حالت طبیعی خودشان کنید و کار را به اتمام برسانید. استفاده از هایلایتر به صورت درست باعث می شود آرایش صورت بر زیبایی صورت بیفزاید و طبیعی تر به نظر برسد. برای استفاده از هایلایتر می توانید از انگشتان خود یا یک برس برجسته استفاده کنید. برای داشتن یک آرایش صورت زیبا با اتمام مرحله تثبیت، باید از هایلایتر استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که به دلیل رنگ یکنواختی که در صورت شما بعد از زیرسازی ایجاد شده است، صورت شما بدون برجستگی و صاف به نظر برسد. کانتور صورت روشی است که با استفاده از آن می توان صورت را زاویه سازی کرد و فرم چهره را تا حدودی تغییر داد.