دسته‌ها
اخبار

آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب-ماتیک فور یو | آرایشی

اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید. برای زدن پرایمر مقدار بسیار کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود قرار دهید. به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید.

  • رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد.
  • که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند.
  • بهتر است ادامه متن را بخوانید تا نکته‌های دیگر پاک کردن صحیح آرایش خود را بهتر بدانید.
  • بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید.
  • برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد.

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. تولید کنندگان مواد آرایشی روز به روز در حال فروش بیشتر محصولات و ارائه محصولات جدیدتر به بازار هستند و نیازی نیست که شما همه این محصولات رو داشته باشید. فقط تعدادی از لوازم آرایشی مناسب را داشته باشید و همیشه این تعداد در دسترس شما باشند.

اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید. این که آیا شما به دنبال ظاهر طبیعی‌تری هستید یا می‌خواهید چشمگیر و زیبا باشید، هایلایتر می‌تواند برنامه آرایش شما را تکمیل کند. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد.

مداد چشم و کشیدن خط چشم

اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و… برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد. همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید.

آموزش برداشتن ابرو در منزل + فیلم آموزشی

این محصول بدون اینکه پوست را خشک کند، سلول‌های مرده‌ی آن را حذف می‌کند. متخصصان پوست توصیه می‌کنند بین هر بار مصرف ضد آفتاب، به ویژه در تابستان، از میسلار واتر استفاده کنید تا منافذ پوست مسدود نشوند. پبشنهاد می‌کنیم از محصولات بدون الکل برای پاکسازی پوست صورتتان استفاده کنید تا پوست‌تان خشک نشود. پس، اول با دستمال مرطوب مناسب، آرایش صورت خود را پاک کنید. دومین ابزار آرایشی مهم برای صورت انتخاب یک برس با کیفیت بالا است. برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید.

مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند. یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند. به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید.

است زیرا میتوانید با استفاده از آن عیب های صورت مثل لک و جای جوش را بپوشانید و حلقه های تیره دور چشم را کاور کنید. ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند. مجموعه صورتگر ماه به عنوان یک مجموعه آموزشی فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و با نگرش ارتقاء سطح کیفی آموزش و خدمات در ایران عزیزمان فعالیت خود را ادامه داده است. از یک کرم صورتی روشن و ظریف استفاده کنید و آن را با استفاده از انگشتان خود بمالید.

از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر.

بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از انگشت خود استفاده کنند در حالی که بقیه ترجیح می‌دهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استفاده کنند. اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید. برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید.