دسته‌ها
اخبار

آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید. بانوان عزیز برای یک روز عادی و یا برای یک مکان خاص دراماتیک از این سبک بهره میگیرند. آرایش مات به شما این امکان را میدهد تا با به کارگیری رنگ های تند، بدون از بین بردن ظاهر طبیعی چهره تان، ایده آل شوید. مادامی که یک نفر قصد دارد تا مدل عکاسی شود، قطعا سبک آرایش مو و صورت او متناسب با شخصیت مورد نیاز عکاس، منحصر به فرد خواهد بود.

  • داشتن یک لب قرمز نه تنها می تواند ظاهر شما را از کسالت به سرزندگی و جسارت شما تبدیل کند.
  • تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید.
  • هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد.
  • برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و..

ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد. یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. در سبک و مدل آرایش ژاپنی یا شرقی؛ تمام حالت های رنگی فقط از یک تناژ رنگی استفاده میکنند. بدین صورت که آرایش چشم، لب، گونه و به کل صورت فقط از یک رنگ پیروی میکند. پس از زلزله بزرگی که در ژاپن شرقی اتفاق افتاد و در پایان سال 2012، شاهد ظهور مجدد رنگ های روشن به ویژه لب های قرمز بودیم.

برجسته کردن لب ها و ماندگاری رژلب با استفاده از کرم پودر

در این سبک آرایش صورت از ابزار ایربراش استفاده میشود؛ که باعث ماندگاری بیشتر میکاپ است. این لوازم و استفاده از تکنیک های مخصوص، لایه ای صاف و بی عیب و نقص در ظاهر بانوان و عروس ایجاد میکند. ممکن است با این سبک زیبایی، کمی احساس سنگینی در صورت خود کنید اما ماندگاری آن زیاد است. هنرمندان حرفه ای در این زمینه، با حفظ تکنیک های قدیمی این سبک و در عین حال افزودن روش های مدرن و رنگارنگ، مدل کلاسیک را کامل تر کرده اند.

مرحله 2: آموزش آرایش چشم

آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است.

اگر پلک های کشیده ندارید، بهتر است قسمت میانی پلک را سایه روشن تر بزنید و برای پایین و بالای آن از رنگ های تیره تر استفاده کنید. برای چشم های پف دار بهترین انتخاب، سایه های کمی روشن از قبیل قهوه ای می باشد. در آرایش دخترانه بهتر است از رنگ هایی مثل گلبهی، هلویی، مرجانی، قرمز روشن برای سایه، رژ گونه و رژ لب انتخاب کنید. آرایش چشم امی سانگ، به معنای واقعی کلمه یک آرایش جسورانه “چشم ببر” است که ما آن را دوست داریم.