دسته‌ها
اخبار

آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف

در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید. اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید. آشنایی با اصول اساسی و مهم آرایش روز های گرم از جمله مواردی بوده که برای تثیبت و ماندگاری میکاپ صورت خود باید نسبت به آن اهمیت بدهید و… با پیشرفت هایی که در سال های اخیر در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور شاهد آن بوده ایم، برندهای متعددی در عرصه تولید گام نهادند که…

پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند. در ترتیب درست آرایش صورت، پس از تمام شدن آرایش چشم استفاده از اسپری فیکس توصیه می شود. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود.

  • برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید.
  • بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید).
  • سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید.
  • در این مطلب از مجله آرایشی وقت مد، با 15 مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ در دنیا آشنا خواهید شد و آموزش خواهید دید.
  • تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

یکی از عوامل موثر در آرایش، شناخت درست پوست خود است. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند.

برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید. و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد. و … وجود دارند که هر کدام بر اساس استفاده از رنگ و سبک اعمال آن با هم متفاوت‌اند. در زیر ساریسا شما را با انواع مختلفی از مدل آرایش صورت آشنا می‌کند. هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد.

انواع سبک و مدل دکوراسیون، با 23 مورد از شیک ترین و جدیدترین انواع دکوراسیون آشنا شوید! کدام یک از انواع دکور زیباتر است!؟

با توجه به تناژ پوست باید کرم پودر مناسب پوستتان را بزنید؛ در آرایش دخترانه بسیار مهم است که کرم پودر همرنگ پوستتان باشد در غیر اینصورت آرایش شما غیر طبیعی جلوه می کند. زیرساز آرایش بیشترین اهمیت را در این مدل آرایشی دارد؛ چراکه با زیرسازی مناسب در نهایت آرایش شما از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است. پس از زیرساز آرایش چشمها وقتگیرترین قسمت آرایش عروس محسوب می‌شوند که بنابر حالت و رنگ چشمانتان باید انجام بگیرد. لبها نیز در آرایش عروس دارای غلظت بیشتری نسبت به مدلهای آرایشی دیگر هستند و گاهاً بسته به نوع آرایش لبها نیز گریم می‌شوند. اگر از پرایمر لب استفاده می‌کنید، پیش از اعمال آن، لب‌های خود را آماده کنید.

بهترین پارچه مناسب پاییز کدام است؟! کدام یک از انواع پارچه پاییزی برای شما بهتر است؟!

در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید.

تا گوشه های صورت و گونه کمی تیره شود و رژ گونه به خوبی گونه های شما را برجسته کند. کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید. از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود. همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن… در این مطلب قرار است شما را با دلیل های تیره شدن کرم پودر و علت ماسیده شدن آن بر روی پوست آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این…