دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!-ماتیک فور یو | آرایشی

کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید.

برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. هدف از کشیدن خط چشم در آموزش آرایش صورت این است که خط مژه پررنگ‌تر به نظر برسد.

  • در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود.
  • تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.
  • شوینده صورت هر گونه آلودگی و یا باقی مانده‌ی مواد آرایشی را از پوست پاک می‌کند.
  • استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است.

علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. آن را به خوبی به هم بزنید تا پوست شما یکدست به نظر برسد. با استفاده از یک لایه نازک برای یک روکش ساده ، آن را روشن نگه دارید.

۵. چشمان خود را تقویت کنید

کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم.

فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید.

قدم اول: آماده کردن پوست با کرم مرطوب کننده

مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید. خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند. دخترانه مهم است؛ یادگیری این نکات کمک می کند که بتوانید آرایشی دخترانه و بی نقص داشته باشید. برای روشن تر شدن رنگ پوست به هیچ عنوان نباید از کرم های سفید و بسیار روشن برای پوست برنزه استفاده شود.

بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد. شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد. اگر جنس پوست شما خشک است حتما تعداد دفعات بیشتری از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید قطعا با پوسته پوسته شدن پوست صورتتان مواجه می شوید و این مورد اصلا جلوه خوشایندی در آرایش شما نخواهد داشت. به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود.