دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت را چگونه باید انجام داد؟ جامداد مگ-ماتیک فور یو | آرایشی

اگر می خواهید لب ها درشت به نظر برسند از سایه ای روشن و سبک برای مرکز لب بالایی و پایینی استفاده کنید. در هنگام خرید رژ لب دقت کنید که رژ لب خشک نباشد و از رژ لب ها با چربی گیاهی استفاده کنید تا وقتی روی لب قرار می گیرند ظاهری خشک ایجاد نکنند. در صورت تمایل می توانید ریمل را به مژه های پایین خود نیز بزنید. برس ریمل خود را داخل و خارج ریمل پمپ نکنید، زیرا این امر باعث خشک شدن ریمل می شود. مدل استفاده از رژگونه برای هر شخص با توجه به مدل صورت هر فرد متفاوت است. مقداری رژگونه روی بینی و چانه و پیشانی خود نیز بزنید تا رنگ صورت یک دست شود و رنگ رژگونه طبیعی تر به نظر برسد.

  • وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است.
  • برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید.
  • بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید.
  • این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید.

قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید.

هایلایتر عضو جداناپذیر آموزش آرایش صورت است

ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید. در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و…

خدمات زیبایی بافت مو درکه؛ انواع بافت جدید در منطقه یک تهران

وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید. رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید.

لوازم و تجهیزات میکاپ و گریم

بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید تا با توجه به پوست خود مرطوب کننده را انتخاب کنید. در این مقاله مفصلا تمام نکات مربوط به آموزش آرایش صورت را توضیح دادیم و سپاسگزاریم که تا پایان همراه ما بودید. اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم.

توجه کنید که با توجه به مدل چشم هر شخص نحوه سایه زدن متفاوت می باشد و حتی با استفاده درست از سایه چشم می توان عیوب چشم را پوشاند. برای زدن یک سایه چشم ساده سایه را تا جایی که خط پلک است بزنید. از نوک انگشت خود استفاده کنید و کمی پرایمر سایه چشم روی چشم خود از ریشه مژه ها تا بالای پلک بزنید. با پودر فیکس کننده کمی روی پرایمر بزنید تا یک زیر ساز مناسب برای سایه چشم شما ایجاد شود و بعد به سراغ مراحل بعد بروید. برای آرایش صورت به ویژه آرایش دخترانه لازم است کمی رژگونه بزنید.