دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت را چگونه باید انجام داد؟ جامداد مگ-ماتیک فور یو | آرایشی

ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید.

  • پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند.
  • یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است.
  • استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است.
  • مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است.

قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید.

ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۳

در حال حاضر، تونرها محلول‌هایی متناسب با انواع پوستند که منافذ را برای جذب سرم و مرطوب کننده، آماده می‌سازند. شما می‌توانید بعد از میسلار واتر از پاک کننده‌های صورت هم استفاده کنید. حتماً برایتان پیش آمده که بعضی شب‌ها آن قدر خسته‌اید که نمی‌توانید برای مراقبت‌های شبانه‌‌ی پوست خود وقت کافی بگذارید. اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید.

بهترین آرایشگر عروس کیست؟

برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید. پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید. برای مالیدن یک برنز کننده براق طلایی روی صورت خود از یک بورس مخصوص برنز کننده استفاده کنید. بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود. با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید.

کامل ترین راهنمای مراحل روتین پوستی + ۳ قدم اصلی

برای اینکه به چشمان‌تان استراحتی داده باشید، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشم‌ها بپردازیم. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود.