دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید. البته انتخاب سایه چشم به عوامل دیگر مثل نوع چشم نیز بستگی دارد؛ برای مثال،‌ برای چشم های بیرون زده و بزرگ توصیه می کنیم سایه چشم اسموکی بزنید. در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با آموزش ساخت برنزه کننده پوست در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده… به طور کلی طی سال های اخیر روش ها و ترفندهای زیادی با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص برای اجرای میکاپ و آرایش روی کار آمده که تاثیرات چشمگیری… خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.

  • این چرخه که بعد از 12 سال در سال 1398 به پایان رسید، در سال 1399 با موش دوباره شروع و در سومین سال این چرخه به ببر رسیده است.
  • اگر صورت قلبی شکل دارید برای کوچک تر نشان دادن گونه هایتان باید رژگونه را به شکل کشیده از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید.
  • روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید.
  • در این مطلب با مراحل آرایش نود و مدل آن آشنا می شوید و می توانید این نوع آرایش را در فصل های سرد به کار برده و از…

کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست.

مدل آرایش صورت به سبک اروپایی

بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است. درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود. درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود. جید رولر نیز از دیگر وسایل و ابزار های مهم برای پاکسازی صورت است که سنگ یشم نیز نام دارد و خواص درمانی زیادی برای پوست دارد. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.

استفاده نادرست از خط چشم

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. آرایش شما یکی از مهمترین عناصر برای رسیدن به ظاهر شماست. بیشتر کاربرد دارد و نباید از رنگهای روشنی چون سبز، صورتی، قرمز، آبی و … استفاده کرد.

در مرحله آخر آرایش صورت ریمل بزنید

از پرطرفدارترین ابزار زیبایی که می توان به آن اشاره داشت ریمل چشم بوده که انواع ضد آب آن کاربرد و محبوبیت بیشتری داشته ولی با توجه به مقاومت… در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تمیز کردن براش آرایش آشنا کنیم و درست ترین روش را برای این کار به شما آموزش دهیم…. در مورد پلک ها نیز از ریمل استفاده کنید و یا از مژه مصنوعی بهره مند شوید. در نهایت، از آنجایی که عرب ها از رنگ های تیره مانند قرمز و شرابی استفاده مینمایند، لب ها را بدون فراتر رفتن از خط لب رنگ کنید. افراد مشهور و محبوب از جمله سلبریتی های دنیا، اغلب با آرایشگران و طراحان حرفه ای همکاری میکنند تا روند مد را برجسته سازند. هنگامی که یک سلبریتی معروف، پا به بیرون میگذارد، نمیتواند خود را از کانون توجه مردم و روزنامه نگاران بیرون بیاورد.

رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود. کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌. از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود.