دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت برای نوجوانان مجموعه زیبایی صورتگر ماه مجله زیبایی-ماتیک فور یو | آرایشی

با مصرف آنها می‌توانید مطمئن شوید که پوست‌تان تمیز شده است و تمام موادی که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند، کاملاً از بین رفته‌اند. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد. قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید. اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید. شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید.

  • با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید.
  • برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید.
  • اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید.
  • با مصرف آنها می‌توانید مطمئن شوید که پوست‌تان تمیز شده است و تمام موادی که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند، کاملاً از بین رفته‌اند.
  • قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید.

اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید. خیلی مهم است که بعد از استفاده از هر پاک کننده‌‌ی آرایش، از مرطوب کننده استفاده کنید.

یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است. اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید. با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید. موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید.

آرایش صورت دخترانه

هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد.

رنگ هایی همچون زرشکی، صورتی، کاراملی و قهوه ای مناسب ترین رنگ رژ برای افرادی که پوست تیره دارند، می باشد. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید.

بهترین ماسک خانگی صورت + آموزش طرز تهیه انواع ماسک صورت در خانه

البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید.

دوره آموزش گریم و میکاپ در هنرآموزان

اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد آرایش صورت به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند. به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید.

مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید.

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد. وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای در آموزش آرایش صورت این است که حتما از هایلایتر و کانتور برای نقاط خاصی از صورت استفاده می‌کنند و به این صورت به چهره عمق و بعد زیبایی می‌بخشند. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود.