دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت برای نوجوانان مجموعه زیبایی صورتگر ماه مجله زیبایی-ماتیک فور یو | آرایشی

سایه چشم را روی پلک خود بمالید و یک کت ریمل مژه و ابرو برای تقویت چشم خود بمالید. برق لب را می توانید به صورت مستقیم یا با استفاده از برس روی لب بزنید. برای زدن برق لب از وسط لب خود شروع کنید و برق لب را به سمت خارج لب ببرید. خط چشم باعث زیبایی دو چندان چشمان می شود اما باید برای کشیدن آن دقت به خرج دهید تا خطی صاف و تمیز بکشید زیرا خطوط کج و دارای بیرون زدگی از زیبایی آرایش می کاهد.

  • ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید.
  • باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند.
  • با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.
  • اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید.

هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید. سعی کنید تونری را انتخاب کنید که پوست را خشک نمی‌کند و رطوبت آن را حفظ می‌کند. این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند. پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند. میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر هم می‌گویند، تمیز کننده‌‌ای است که آلودگی‌ها را از پوست حذف می‌کند.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H شماره 145 حجم 30 میلی لیتر ا LOreal Infaillible 24H Foundation No.145 30ml

این مرحله در صورتی که زیر ساز مایع استفاده می کنید بسیار مفید است زیرا زیر ساز مایع را به خوبی تثبیت می کند و براق بودن و چسبندگی بیش از حد زیر ساز مایع را به خوبی از بین می برد. نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. برای پیش ثبت نام سریع با موبایل اندروید یا آیفون خود بر روی دکمه مربوطه کلیک نمایید و پیامک را ارسال نمایید، تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید.

تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود. در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد. هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند. اگر اصول آرایشی را رعایت کرده باشید اما مدل موی شما به صورتتان نیاید بدانید ۴۰ درصد دورتر از نقطه‌ای قرار گرفته‌اید که می‌توانست صورت شما را کشیده نشان دهد. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد.

برای کانتور بینی هم اگر بینی کوتاه و پهنی دارید توصیه می کنیم خطوط تیره را روی دو تیغه بینی بکشید و آن را تا نوک ابرو ادامه دهید. با وصل کردن خطوط کانتور به نوک ابرو می توان بینی را کشیده تر نشان داد که در نتیجه از گردی صورتتان کم می شود. زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید. هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است. آرایش صورت زنانه حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت دارا می باشد. مجله گفتنی بستری جهت ارائه مطالب جدید و جذاب در زمینه های مختلفی همچون سبک زندگی،سرگرمی، مد و زیبایی، فرهنگ و هنر و سلامت می باشد.

آرایش چشم پلک های افتاده و پف دار: این ترفندها معجزه می کند!

استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید.

سال‌های نوجوانی شما زمان مناسبی برای آرایش تازه ، ساده و در عین حال جذاب هستند . حالا که یک ایده از تمام چیزهای ضروری که روی میز آرایش دارید ، این یک برنامه آموزشی است که به شما در آرایش صورت برای نوجوانان کمک می‌کند. همچنین برای تثبیت آرایش می توانید از یک اسپری تثبیت کننده استفاده کنید.