دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

هنگامی که سایه چشم را زدید، می‌توانید با یک خط چشم جذاب، آن را تکمیل کنید. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید. در حالی که از کانتور برای ایجاد سایه استفاده می‌شود، برنزر نیز یک درخشش طبیعی ایجاد می‌کند که استخوان گونه و سایر ویژگی‌های طبیعی را برجسته‌تر می‌کند. در سوی مقابل، رژگونه برای اضافه کردن رنگ به گونه‌ها، کاربرد دارد. رژگونه نیز با فرمولاسیون‌های مایع، پودر و کرم موجود است.

  • در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید.
  • اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید.
  • برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید.
  • لازم به ذکر است که نوعی از ژل ابرو با نام extra-hold نیز در بازار وجود دارد.
  • شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد.

رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید.

راهنمای تمیز کردن براش آرایش در ۵ مرحله

اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید. در این صورت می توانید رژ گونه را به صورت مثلثی بزنید. در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید.

در واقع، کانسیلر در پوشش جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر کاربرد دارد. شما باید بسته به ظاهر ایده‌آل خود و پوششی که مد نظر دارید، کانسیلر مناسب را انتخاب کنید. برخی از افراد بر این باورند که برای استفاده از محصولات آرایشی، باید به تکنیک‌ها مدرن آرایشی مسلط باشید. اما در واقعیت، تفاوتی نمی‌کند که چقدر در آرایش تبحر دارید، شما باید لوازم مناسب برای رسیدن به ظاهر مطلوب خود را بشناسید و روش مصرف آن‌ها را بدانید. همچنین باید یک روتین آرایشی خاص برای خود تعیین کنید تا در موقعیت‌های روزمره نیز ظاهری شاداب داشته باشید.

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

می‌توانید از مدادهای آرایشی آناستازیا بورلی هیلز برای کشیدن خط چشم نارنجی مشابه این تصویر استفاده کنید. برخلاف تصور رایج، نارنجی یک رنگ رژ لب زیبا و همه کاره است. با این حال، ترفند این است که سایه رنگی مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید. پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید. البته بسیاری از افراد، کرم پودر را در ابتدا و کانسیلر را پس از آن اعمال می‌کنند. اما در موارد خاص، می‌توانید ابتدا از کانسیلر استفاده کنید.

بخش دوم: افزودن آرایش چشم

همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. حال میخواهیم مراحل انجام آرایش دخترانه با یکدیگر دنبال کنیم. تا حد امکان برای صورت های لاغر از کرم های دو درجه روشن تر از پوست استفاده کنید. هر اندازه کرم روشن تر باشد، صورت تپل و چاق تر جلوه می کند. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید. به این معنی که امسال مانند یک ببر شجاعت ریسک کردن داشته باشید و از منطقه امن خود پا بیرون بگذارید.

تولید کنندگان مواد آرایشی روز به روز در حال فروش بیشتر محصولات و ارائه محصولات جدیدتر به بازار هستند و نیازی نیست که شما همه این محصولات رو داشته باشید. فقط تعدادی از لوازم آرایشی مناسب را داشته باشید و همیشه این تعداد در دسترس شما باشند. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید.