دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید.

  • آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد.
  • مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید.
  • توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید.

تنها محدودیت در این مدل از آرایش عدم استفاده از رنگهای تیره است. در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است. شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید. درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم.

برای زیبایی آرایشمان چه نوع رژ گونه ای انتخاب کنیم؟

قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند. در این مطلب آموزش آرایش چشم درشت با متدهای جدید و در چند مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل… در این مطلب تصاویری از انواع مدل خط چشم دخترانه و زنانه با جدیدترین متدها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از…

بخش دوم: افزودن آرایش چشم

ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست.

ترفنهای لازم برای انواع مدل آرایش صورت

استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد. همچنین اگر مبتدی هستید، استفاده از هایلایتر پودری را به شما توصیه می‌کنیم. برای اعمال هایلایتر، براش خود را به آن آغشته کنید و به آرامی روی نقاط مذکور بچرخانید. افراد پیر و مسن را نمیتوان جدا از زیبایی و توجه دید. سبک و مدل آرایش ضد پیری (Anti-aging makeup model)، به دلیل جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن زنان مسن تر مورد استفاده قرار میگیرد.