دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-ماتیک فور یو | آرایشی

برق لب نیز به عنوان آخرین مرحله میتواند تکمیل کننده آرایش تان باشد و با بزرگتر نشان دادن لب ها، زیبایی خاصی به آن ها ببخشد. از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید. با کمک یک قلموی بزرگ پودر فیکس را به همه جای صورتتان بزنید. انجام این دو کار قبل از آرایش باعث میشود که پوست شما تمیزتر شود و آرایش تان طبیعی تر جلوه کند و میزان چربی پوست کنترل شود.

  • تمام تلاش ما بهره مندی شما از مطالب مفید حوزه آرایشگری است.
  • با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود.
  • در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.
  • اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.

می توان در آرایشگاه ها یا به صورت مستقل وارد بازار کار شد . برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است.

هفت رژ بزرگترین وب سایت آرایشی و بهداشتی و لوازم آرایشی، رژلب ؛ رژگونه ؛ کرم پودر ؛ رنگ مو و ریمل

اگر از آرایش چشم اسموکی و رنگ های تیره استفاده کنید می توانید توجه را از گردی صورت کم کنید و به سمت چشم ها ببرید. اما اگر از رنگ های ملایم و بی روح استفاده کنید دیگر چشمان شما در مرکز توجه قرار نمی گیرند. پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید.

قدم هفتم: رژ گونه

همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد. همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد. در این نوع آرایش صورت سایه های تیره، رژ لب تیره و رژ گونه زیاد و خط چشم کشیده کاربرد ندارد. در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود.

تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید.