دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-ماتیک فور یو | آرایشی

ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد. توجه داشته باشید بهتر است تا برای آرایش های روزانه، از سایه چشم استفاده نکنید و چشم هایتان را بسیار ملایم آرایش کنید. اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید.

هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد. از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند.

  • برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند.
  • برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و…
  • اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید.
  • در ادامه چندین تکنیک بسیار ساده برای آرایش صورت را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با آرایش صحیح بر زیبایی صورت خود بیفزایید.
  • کار را بدون در نظر گرفتن نوع پوست ، با استفاده از مرطوب کننده صورت به پایان برسانید.

کلا به سمت تنالیته برنز و قهوه‌ای رفتن هر صورتی را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. اما باید اصول آرایش روی رنگ صورت برنز را هم رعایت کنید.مثلا گونه‌های خود را با رنگ پر رنگ‌تر و تیره‌تری بزنید. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید.

مدل آرایش عروس عربی حرفه ای | ۶۵ عکس آرایش خلیجی جدید

محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم. آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد. برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید.

یادگیری آرایش صورت به ساده ترین شکل ممکن

در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند. استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند. در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود. استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.

برند هدی بیوتی چه محصولاتی دارد؟ بهترین محصولات آرایشی شرکت هدی بیوتی

امید است که بتوانیم با کمک خدا و همراهی شما عزیزان بستری آموزنده و سرگرم کننده فراهم آوریم. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند.