دسته‌ها
اخبار

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید. چراکه هنگامی که پوست به درستی آماده نشده باشد، نمی‌توانید یک روکش یکنواخت و بی‌عیب‌و‌نقص روی آن اعمال کنید. همچنین فونداسیون سنگین شده و جذب قسمت‌های خشک پوست شما می‌شود. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است.

سعی کنید یک کرم پودر با یک مارک معتبر خرید کنید و بیش از اندازه هم از آن استفاده نکنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید. فرم کلی صورت‌تان، رنگ پوست، فرم و رنگ چشم، فاصله چشم‌ها، فرم بینی و شکل لب و رنگ آن مواردی هستند که برای آرایش حرفه ای صورت باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم. ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود.

  • در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید.
  • ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد.
  • بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد.
  • سایه را با براش مخصوص به سمت خارج از پلک هدایت کنید.
  • کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید.

بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند. از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد. فیس براش از ابزار های بسیار مهم برای سلامتی و بهداشت پوست می باشد که در مدل های گوناگون تولید شده است. پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود. البته این کار به صورت دستی و با استفاده از دستگاه انجام می گیرد.

بخش سوم: اضافه کردن رنگ به لب‌ها

همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود.

مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید. از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد. چرا که ممکن است بر اثر آرایش چشم ، خورده های سایه ریمل بر روی پوست صورت بریزد و در این صورت مجبور به آرایش مجدد می شوید.

به جای بوتاکس صورت از این ماسک های طبیعی استفاده کنید!

اما شما برای تثبیت آرایش خود به یک تثبیت کننده یا فیکساتور آرایش نیاز دارید تا خطوط ریز و منافذ صورت را محو کنید. البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید. اجرای میکاپ مناسب، رکن اصلی برای رسیدن به ظاهری ایده‌آل است. محصولات مورد استفاده در پروسه میکاپ، به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را تغییر دهید، ویژگی‌های مورد علاقه خود را ایجاد یا تقویت کنید و به استانداردهای زیبایی نزدیک شوید. از سوی دیگر، تکنیک‌های میکاپ به بانوان کمک می‌کنند تا اعتماد به ‎نفس خود را افزایش دهند. اما وقتی صحبت از آرایش صورت به میان می‌آید، استفاده ماهرانه از لوازم آرایشی، تفاوت اصلی را رقم می‌زند.

از سوی دیگر، استفاده از مداد لب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چراکه این مدادها، شکل لب های شما را بهبود می‌بخشند و برای کشیدن یک طرح کلی پیش از زدن رژ لب استفاده می‌شوند. همچنین اگر می‌خواهید برجستگی ایجاد کنید، می‌توانید از خط لب‌ برای کانتور کردن، استفاده کنید. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم. به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند.

چرخه 12 ساله زودیاک به طور سنتی با نمادی از موش آغاز و با خوک پایان پیدا می‌کند. این چرخه که بعد از 12 سال در سال 1398 به پایان رسید، در سال 1399 با موش دوباره شروع و در سومین سال این چرخه به ببر رسیده است. هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند. اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. آرایش صورت دارای انواع بسیار مختلفی است که بر اساس ویزگیهای مختلف آن به دسته‌های زیادی تقسیم بندی می‌شوند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در عرض کم تر از ۱۰ دقیقه برای خود چال گونه بسازید.

بهترین چسب برای مژه مصنوعی چسب‌های جراحی است که از داروخانه‌ها قابل خریداری است. با یک خلال دندان کمی چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید و با احتیاط آن را روی خط مژه‌تان بچسبانید. زیبا از کرم پودرهای باکیفیت و متناسب با نوع و رنگ پوستتان استفاده کنید؛ کرم پودر نقش بسیار زیادی در کاور کردن و پوشاندن عیوب آن دارد. ترکیه ای، استفاده از رنگ های لایت برای قسمت های بالایی پلک و تیره کردن بخش بیرونی چشم می باشد.

دوره آموزش گریم و میکاپ

در مرحله بعد، از خط لب برای ترسیم طرح مورد نظر خود استفاده کنید. شما می‌توانید با کشیدن یک خط کمرنگ اطراف لب‌هایتان، این ناحیه را کانتور کنید. سپس، داخل طرحی که ترسیم کرده‌اید را پر کنید و رژ لب خود را بزنید. شما باید میکاپ صورت را با استفاده از محصولاتی مانند پرایمر لب، تکمیل کنید. در واقع، پرایمر لب برای افزایش ماندگاری آرایش روی سطح لب و ایجاد بستر صاف استفاده می‌شود.