دسته‌ها
اخبار

نکات آرایشی – چگونه بهترین پرایمر زیرسازی را برای خود انتخاب کنید…


پرایمرها در رنگ‌ها، فرمول‌ها و رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، و در حالی که مطمئناً می‌تو،د یک سبک «یک اندازه من،» را برای پرایمر خود انتخاب کنید، این ،وما برای همه بهترین نیست. انواع مختلفی از محصول وجود دارد که می تواند به هدف قرار دادن انواع پوست و نگر، های پوستی کمک کند.

پرایمر آرایشی براق کننده، بهترین پرایمرهای آرایشی

IMAGE: GLOSSIER

پرایمر 101:

به طور خلاصه، پرایمرها محصولات پایه ای هستند که بعد از تمیز ، و مرطوب ، پوست، اما قبل از استفاده از محصولات پوشش دهنده مانند فونداسیون یا کانسی،، از آنها استفاده می کنید. پرایمرها طوری طراحی شده اند که به ماندگاری بیشتر آرایش شما کمک می کنند و روی سطح پوست صاف می شوند تا آرایش شما به طور یکنواخت اعمال شود.

آنها یک محصول آماده سازی آرایش عالی هستند، اما با مرطوب کننده شما ی،ان نیستند. برخی از پرایمرها هیبریدهای آرایشی مراقبت از پوست هستند که به شما امکان می دهند به سادگی آن را روی پوست خود ،ید و از مزایای هر دو بهره ببرید. بسته به پرایمری که استفاده می‌کنید، ممکن است ،یب یک مرطوب‌کننده و پرایمر «لغزش» بیش از حدی به پوست شما وارد کند که باعث می‌شود آرایش لغزنده و به‌طور ناهموار اعمال شود. در ا،ر مواقع، می توان با صرف 1 تا 2 دقیقه کامل برای جذب هر لایه محصول و قبل از رفتن به لایه بعدی، بر این مشکل غلبه کرد.

پرایمر برای همه:

اگر تنها هدف و نگر، شما این است که آرایش خود را طول، تر کنید بدون اینکه نگر، هایی مانند قرمزی یا چربی اضافی را هدف قرار دهید، اصول اولیه را رعایت کنید و یک پرایمر معمولی را انتخاب کنید. این پرایمرها همه جه، نیستند، اما هدف و هدف اصلی آنها صرف نظر از نوع پوست شما، حفظ طراوت آرایش شما برای مدت طول، تری است.

تلاش كردن: پرایمر صورت Urban Decay All Nighter، Smashbox P،to Finish Primer

پرایمر آرایشی براق کننده، بهترین پرایمرهای هیب، مراقبت از پوست و آرایش

IMAGE: GLOSSIER

پرایمرهای هیب، مراقبت از پوست:

برخی از برندها محصولاتی را ارائه می دهند که مواد مغذی، ویتامین ها و آبرس، به پوست را تامین می کنند، اما همراه با موادی که برای افزایش زمان سایش آرایش شما نیز طراحی شده اند. این پرایمرها معمولاً از نظر بافت غنی‌تر از پرایمرهای سنتی هستند و حتی ممکن است سنگین‌تر از مرطوب‌کننده معمولی شما باشند، اگر این پرایمرها برای پوست شما زیاد است، از پرایمر سرم استفاده کنید. پرایمر سرم قوام یک سرم را با بسیاری از فواید آن دارد، اما همچنین برای استفاده از آرایش پوست شما را آماده می کند.

تلاش كردن: مرطوب کننده پرایمینگ براق،

فیلتر صورت تولا تار و مرطوب کننده پرایم، سرم پرایمر آبرسان elf

پرایمر برای پوست های خشک/حساس:

اگر نوع پوست خشک تری دارید، ممکن است متوجه شوید که آرایش تمایل دارد پوست شما پوسته پوسته شود. از آنجایی که فونداسیون و کانسی، اغلب می‌توانند روی ،مت‌هایی از پوست که پوسته پوسته هستند، ب،بند، آرایش می‌تواند روی این نواحی «کمک» کند و ناهموار، چروک‌دار و لکه‌دار به نظر برسد. یک پرایمر آبرسان می‌تواند این نواحی را صاف کند و در عین حال پوست را آبرس، کند، بنابراین آرایش به نرمی اعمال می‌شود و پایه‌ای سالم و مرطوب برای اعمال دارد.

تلاش كردن:

شیر گریپ پرایمر هیدرو گریپ،

پرایمر آبرسان Laura Mercier


پرایمر برای پوست های چرب:

برای ،، که پوست چرب دارند، پرایمر بهترین گزینه برای حفظ آرایش روی پوست و جلوگیری از سر خوردن و سر خوردن آن در سراسر محل و در عین حال مات نگه داشتن پوست شما است. اگر فردی با پوست چرب هستید، یک پرایمر مات کننده یا کنترل کننده روغن با طراحی خاص را انتخاب کنید که به کاهش درخشندگی و حفظ آرایش شما در تمام روز کمک می کند.

تلاش كردن: پرایمر حجاب معدنی ساعت شنی، ماتیفایر بابی براون پرایمر پ،

پرایمر برای منافذ بزرگ Benefit Porefessional Primer

IMAGE: URBAN OUTFITTERS

پرایمر برای منافذ بزرگ/پوست ناهموار:

منافذ بزرگ می‌تواند برای آرایش سنگین باشد، اما اندازه منافذ هر فرد متفاوت است و این می‌تواند بر اساس ژنتیک و نوع پوست متفاوت باشد. در حالی که برخی از برندها ادعا می کنند که منافذ شما را کوچک می کنند، این واقعاً ممکن نیست. منافذ بزرگ می‌تواند باعث شود که آرایش بی‌نظیر به نظر برسد و ممکن است متوجه شوید که فونداسیون‌ها و ،‌ها در منافذ شما رسوب می‌کنند. علاوه بر این، اگر در گذشته از آکنه بد رنج می‌بردید و جای جوش‌های آکنه «برداشتن یخ» داشتید، یک پرایمر مخملی و بازسازی‌کننده می‌تواند تنها یک ترفند باشد.

تلاش كردن: پرایمر پرایمر سودمند، Too Faced Primed & Poreless + Advanced Formula Primer

پرایمر برای خطوط ریز/پوست ناهموار:

از خطوط ظریف، چین و چروک، تا جای جوش، پوستی که بافت ناهمواری دارد می‌تواند یک مبارزه واقعی برای آرایش باشد. فرمول‌های خاصی می‌توانند در خطوط ریز و چین و چروک‌ها قرار گیرند (در نتیجه آنها را بزرگ‌تر می‌کنند) و فونداسیون اغلب می‌تواند بافت ناهموار و ناهموار پوست را برجسته کند. یک پرایمر صاف کننده و طراحی شده برای محو ، عیوب به صاف شدن بافت پوست و ایجاد یک لایه بین پوست شما کمک می کند.

تلاش كردن: Kiehl’s Micro-Blur Skin Perfector، پرایمر صورت نارگیل تار مارک جیکوبز زیر(روکش).

پرایمر برای قرمزی:

قرمزی بدون در نظر گرفتن نوع پوست ممکن است رخ دهد، بنابراین چه خشک و پوسته پوسته باشید، چه چرب، لکه دار، قرمز و مستعد آکنه، پرایمری که به طور خاص برای تصحیح قرمزی پوست طراحی شده است، می تواند معجزه کند. بسیاری از پرایمرهای کاهش دهنده قرمزی حاوی دوز رنگدانه های زرد یا سبز برای “اصلاح” قرمزی پوست هستند، در حالی که استفاده از این سایه های روشن روی پوست ممکن است ،ره آور به نظر برسد، اما اساسا قرمزی را “از بین می برند” به این م،ی که شما نیازی به آن ندارید. برای اضافه ، لایه ها و لایه های محصول برای پوشاندن قرمزی. اگر پوست روشنی دارید، سعی کنید قبل از استفاده، این پرایمرهای دارای رنگدانه بالا را با یک پرایمر استاندارد صورت یا مرطوب کننده مخلوط کنید.

تلاش كردن:

آرایش برای همیشه مرحله 1 اصلاح کننده رنگ پرایمر – قرمزی، پرایمر درمان کاهش قرمزی پوست پیتر توماس راث

بهترین پرایمرها برای پوست کدر

IMAGE: BOBBI BROWN

پرایمر برای پوست های کدر:

پرایمر روشن کننده یکی از م،ومات براق شدن پوست است. شبنم‌دار، روشن‌کننده، آب‌رسان و کاملاً درخشنده هستند، اما اغلب سبک‌تر از پرایمر آبرسان معمولی شما هستند (که ممکن است ذرات روشن‌کننده نیز داشته باشد!) اگر پوستی کدر دارید یا فقط دوست دارید پوست‌های شبنم‌دار را تکان دهید، به دنبال پرایمری باشید که حاوی یک پرایمر است. ذرات منع، کننده نور این ذرات ریز و درخشان، نور را از روی پوست تابش می‌کنند تا درخشندگی بیشتری به آن ببخشند، همچنین می‌تو،د از آن در بالای آرایش به‌،وان هایلایتر استفاده کنید و با ، پودر ،یب کنید تا به ، پودرتان درخشندگی بدهد (و پوشش را روشن‌تر کند). یا به تنهایی برای درخشش فوق العاده ظریف و طبیعی.

تلاش كردن:

Laura Mercier Pure Canvas Primer – Illuminating، پرایمر صورت Wonderglow Charlotte Tilbury

پرایمرهایی برای درخشش برنزی:

پوست تازه برنزه شده دارای درخشندگی طبیعی است، اما برنزه شدن طبیعی ،وما امن ترین کاری نیست که می تو،د برای پوست خود انجام دهید. اگر می خواهید کمی درخشش و درخشش داشته باشید، یک پرایمر برنزه کننده را امتحان کنید. از آن در زیر آرایش برای درخشش، درخشش و برنزی ملایم به پوست خود استفاده کنید، به تنهایی به ،وان یک مرطوب کننده رنگی به سبک موقت استفاده کنید، یا کمی با ، پودر خود مخلوط کنید تا سایه موجود را تیره کنید + دوز سالمی از درخشندگی به آن اضافه کنید.

تلاش كردن:

پرایمر رنگی زیر آرایش لورا گ، (برنز)، پرایمر برنزینگ Rays Of Light Cosmetics Ofra

،ید این پست:

پرایمر صورت Urban Decay All Nighter

Smashbox P،to Finish Primer

مرطوب کننده پرایمینگ براق

فیلتر صورت تولا تار و مرطوب کننده پرایم

سرم پرایمر آبرسان elf

شیر گریپ پرایمر هیدرو گریپ

پرایمر آبرسان Laura Mercier

Laura Mercier Pure Canvas Primer – Illuminating

پرایمر صورت Wonderglow Charlotte Tilbury

پرایمر برنزینگ Rays Of Light Cosmetics Ofra

پرایمر رنگی زیر آرایش لورا گ، (برنز)

داستان از: اوانجلین سارنی

تصویرسازی: [Supplied]


منبع: https://makeuptips.di،al/post/645857242995965952