دسته‌ها
اخبار

نکات آرایشی – چگونه با ژل ابروها را حجم دهید و نگه دارید


چگونه ابروهای خود را با دو ژل ابرو بسیار پر و پف کنید

از دو ژل ابرو استفاده کنید: ژل فیبر تزریق شده برای بافت. ژل شفاف برای نگه داشتن”

آیا باید از دو ژل ابرو استفاده کنم؟ آیا می توانم حتی از دو ژل ابرو استفاده کنم؟ ایده دو ژل ابرو ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد. پس از همه، چه ،ی ابروهای سختی می خواهد که احساس ناراحتی و ،اش داشته باشند؟ به جای تصور ابروهای ترد و ناراحت کننده، به این فکر کنید: یک ژل ابرو را برای افزایش بافت و حجم دادن و دیگری را برای تنظیم واقعی ابروها در جای خود اعمال کنید. در حالی که ژل‌های ابرو با سوخت فیبر مقداری ماندگاری را فراهم می‌کنند، معمولاً به اندازه یک ژل ابروی نگهدارنده قوی و واقعی و آزمایش‌شده دوام نمی‌آورند. بهترین ژل‌های حجم‌دهنده ابرو ما بافت شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهند، اما برای حفظ موهای مزاحم ابرو در جای خود تلاش می‌کنند. توصیه‌های ژل ابروی شفاف ما هم با راحتی ارائه می‌شود و هم به خاطر داشته باشید تا ابرویی ترد در چشم نباشد.

برای بافت ابرو و نرمی

*ژل فیبر حجم دهنده ابرو آرچ ساعت شنی

این ژل ابرو حاوی فیبر ممکن است بهترین ژل ابرو حجم دهنده باشد. این ژل ابرو با ،یبی عالی از نگه‌داشتن و حجم‌دهی، فوراً یک لایه یکنواخت به موهای ابرو اضافه می‌کند و به لطف برس دو طرفه که دارای موهای کوتاه و بلند است، به شما امکان می‌دهد تک تک موها را بگیرید. این ژل ابرو با رنگ طبیعی ظاهری هرگز تقلبی یا بیش از حد غیر طبیعی به نظر نمی رسد، بلکه بافتی واقعی (و راحت) به ابروها می دهد که پوسته پوسته یا لکه نمی شود. نگه داشتن بهترین حالت نیست، زیرا موهای ابرو در طول روز شروع به حرکت می کنند.

*ژل ابرو حجم دهنده Gimme Brow

یکی از ژل‌های ابروی اصلی برای پیشروی ژل‌های ابروی بافت‌دار و پر فیبر، Gimme Brow حاوی فیبرهای ریزی است که به موهای ابروی موجود شما می‌،بد تا جلوه‌ای حجیم داشته باشد. برس کوچک این امکان را به شما می دهد تا دقت نهایی را داشته باشید و به شما این امکان را می دهد که به هر تکه از ابروهای خود بافت اضافه کنید. مقداری ،بندگی ایجاد می کند، اما می تواند احساس خشکی داشته باشد. اثرات نگه داشتن آن معمولاً طول، نمی ماند، به خصوص در آب و هوای گرم و مرطوب.

elf Wow Brow فیبر ژل ابرو

این گزینه مقرون به صرفه با بسیاری از همتایان رده بالای خود رقابت می کند. این ژل الیافی ابرو با رنگ شفاف و فرمول قابل ساخت، در یک لحظه کامل و حجم می دهد. فرمول کمی «مرطوب‌تر» نسبت به سایرین، این فرمول حاوی ،یبی از موم، ژل و خاک رس است، این ممکن است باعث لکه شدن فرمول شود، بنابراین تنظیم با ژل شفاف عاقلانه است.

برای نگه داشتن ابرو و حفظ قدرت

Makeup Revolution Clear Fixer Clear Brow Gel

این ژل ابروی شفاف مقرون به صرفه وقتی با یک گزینه حجم دهنده ،یب شود عالی است. این فرمول نرم و سبک که برای تغذیه ابروها طراحی شده است، ابروها را برای استفاده در تمام طول روز در جای خود نگه می دارد. برس کوچک و م،وطی به شما این امکان را می دهد که تک تک موها را بگیرید تا ظاهری طبیعی به ابرو داشته باشید.

*ژل ابرو ست ابرو MAC

این ژل ابروی شفاف و سبک وزن، ابروها را بدون احساس ضخیم، چرب یا ،ج، مرتب می کند. ژل ابرو کاملا متعادل، پوشیدن آن راحت است زیرا ابروها را برای ساعت ها در جای خود نگه می دارد (و بدون آن احساس خشکی و ترد شدن)

*نمونه محصول


منبع: https://makeuptips.di،al/post/650390332612182016