دسته‌ها
اخبار

محصولات زیبایی که معتقدم هر خانمی باید داشته باشد — بوسه و آرایش



با زیبایی در سنین پایین، بر،ب “با احتیاط رفتار کن” می آید و هرگز نباید این را در هیچ سنی از زندگی فراموش کرد. اگرچه بازار مملو از انواع محصولات زیبایی از خطوط مختلف آرایش جه، است در بازار موجود است که می تواند شما را درخشنده، درخشان و پر زرق و برق کند و سالن هایی وجود دارد که آماده هستند شما را یک شبه به ملکه زیبایی تبدیل کنند، به شما پیشنهاد می کنم قبل از قرار دادن هر چیزی و هر چیزی روی صورت خود احتیاط کنید. جدا از لوازم آرایشی مورد نیاز برای یک ظاهر شیک، مطمئناً چند مورد باید وجود داشته باشد که هر خانمی باید در کیت آرایش شخصی خود داشته باشد. در اینجا لیستی از چند چیز وجود دارد که من به ،ن در هر سنی که مایلند ظاهر خود را به رخ بکشند و تا زم، که زمانش اجازه دهد زیبا بمانند توصیه می کنم.

مرطوب کننده با SPF

1. مرطوب کننده با SPF

آ مرطوب کننده یک نیاز ضروری و بخش بسیار مهم مراقبت از پوست است. آبرس، به شما می دهد که آن را شاداب و درخشان نگه می دارد و شما را برای نمایش در هر مکان و هر زمان آماده می کند. یک مرطوب کننده همچنین میزان سلول های پوسیده روی پوست را به حداقل می رساند که به کاهش علائم ظاهری پیری کمک می کند. برای اضافه ، به آن، یک مرطوب کننده با باند SPF بالا نیز آن را از اشعه های خورشید می پوشاند که یک جایزه مضاعف برای پول شما است.

شامپو خشک Dove

2. شامپو خشک

همانطور که زندگی ادامه دارد، تلاش ما برای رسیدن به موفقیت به ما زمان کمی می دهد تا در مورد نظافت خود آگاه باشیم که مستقیماً بر زم، که برای شامپو ، موهای خود اختصاص می دهیم تأثیر می گذارد. مالش سریع یک کف دست شامپوی خشک، درخشندگی موهای شما را احیا می کند و به افزایش حجم موهای شما کمک می کند تا موهای شما زیبا به نظر برسد.

اسکراب لایه بردار

3. اسکراب لایه بردار

آیا می خواهید جایی بیرون بروید اما از سیاهی سر و آکنه روی صورت خود می ترسید؟ یک اسکراب لایه بردار به پوست شما پا،ازی عمیقی می دهد و ،یفی را از تمام منافذ پاک می کند تا حس طراوت و درخشندگی به پوستتان بدهد. اطمینان حاصل کنید که اسکراب آنقدر قوی است که وارد منافذ شود و سلول های مرده پوست را از روی صورت شما پاک کند.

کانسی، لباس بلند مک پرو

4. کانسی،

برای اینکه ظاهری طبیعی به صورت خود ببخشید و در عین حال به طرز ماهرانه ای سیاهی دور چشم را پنهان کنید، کانسی، را امتحان کنید تا طلسم زیبایی خود را بسازد. یک کانسی، معمولی با ا،ر سایه های رایج عرضه می شود تا به راحتی با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد یا می تو،د یکی از آنها را مخصوص پوست خود ب،ید.

،یب خط چشم و کژال

5. خط چشم و کژال

آیا می خواهید آرایش گرانج را امتحان کنید؟ یا می خواهید در یک مهم، اداری باک، به نظر برسید؟ خط چشم و کژال تمام چیزی است که شما نیاز دارید تا به خوبی با تمام حالات و ظاهر خود ،یب شوید. بهترین بخش این است که می توان آن را در عرض چند دقیقه اعمال کرد تا ظاهر شما را تغییر دهد.

6. رژ لب

سن ممکن است متفاوت باشد اما عشق به رژ لب برای هیچ زنی محو نمی شود. برای مطابقت با ظاهر سلطنتی شما، رژ لب قرمز مرگ هرگز شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. همچنین می‌تو،د از میان طیف رنگ‌های متنوعی انتخاب کنید تا با لباس‌ها و لباس‌هایتان مطابقت داشته باشد.

برق لب تارت

7. برق لب

برق لب خواهر رژلب است و باید همیشه در دسترس باشد تا لب های حساس شما را از ، خوردن نجات دهد. همچنین، لب های شما را براق تر و براق تر نشان می دهد تا به شما در انجام آن کمک کند.

8. دئودورانت مو

موهای بلند و براق اما اگر بوی بدی داشته باشند دوست داشتنی نیستند. برای اینکه موهای خود را چشمگیرتر و شایان ستایش کنید، کافی است کمی دئودورانت مو اضافه کنید و بسیار لذت بخش خواهد بود.

اسپری صورت کلینیک

9. Face Mist

اغلب احساس می‌کردید که صورتتان از گرما زیر نور خورشید مت، شده است. ماست صورت یک آبرس، سریع به پوست شما است تا آن را با طراوت جلوه دهد و به سرعت شما را از سوختگی خلاص کند.

پاک کننده آرایش چشم Nivea

10. پاک کننده آرایش

این مهمترین بخش یک کیت زیبایی است. پاک ، آرایش بعد از یک روز طول، را هرگز فراموش نکنید. خوابیدن در طول روز با آرایش نه تنها ناپسند است، بلکه برای پوست شما نیز مضر است. یک پاک کننده آرایش به شما کمک می کند آرایش خود را بهتر از شستشوی صورت پاک کنید و مطمئن شوید که باقیمانده آن روی صورتتان باقی نمی ماند.


منبع: https://www.kissandmakeupsbeautyblog.com/2018/03/25/must-have-beauty-،ucts/