دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا

همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد. اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای داشتن یک آرایش زیبا از رژگونه غافل نشوید؛ رژ گونه کمک می کند که چهره ای شاداب تر داشته باشید اما این نکته را فراموش نکنید که رژگونه متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

  • با مداد یا خط چشم از ابتدای پلک پایین شروع به خط چشم کشیدن کنید و آن را تا انتهای چشمتان ادامه دهید و دنباله خط چشم بالا را مشخص کنید.
  • همچنین آنها لب های خود را با خمیری از اکسید آهن و یا مخلوطی از روغن زیتون رنگ میکردند و همینطور سورمه را برای سایه چشم و پیوند ابروها به کار می بردند.
  • از آنجا که قدرت آرایش غیر قابل انکار است، می‌توانید از آن جهت دستیابی به زیبایی که آرزو دارید، استفاده کنید.
  • میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.
  • استفاده از ضد آفتاب در شش ماه اول سال به شدت توصیه می شود.

بدون شک بانوان در سراسر دنیا عاشق انواع سبک و مدل آرایش یا میکاپ هستند. این هنر، سلاحی است که یک خانم با کمک آن میتواند خودش را از درون معرفی نماید. همچنین، میکاپ یک زن را زیباتر نشان داده و بدون در نظر گرفتن سن و زمان، اعتماد به نفس آنها را افزایش میدهید. انواع مختلفی از سبک و مدل های آرایش در دنیا وجود دارند که برای اهداف و موقعیت های متفاوتی در نظر گرفته میشوند. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید.

به جای بوتاکس صورت از این ماسک های طبیعی استفاده کنید!

توجه داشته باشید که برای رسیدن به یک میکاپ طبیعی، با مقدار کمی از محصول شروع کرده و آن را ترکیب کنید. لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد. بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید.

زیباترین مدل های آرایش کایلی جنر هنرپیشه مشهور

برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید.

در چنین مواقعی خانم ها یا با استفاده از هاشور و تاتو برای قاب ابرو استفاده می کنند یا با استفاده از مداد ابرو، قاب ابرو را می کشند… داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد. امروزه با روش های مختلفی ماننده اکستنشن و کاشت، که دائمی نیستند و نیاز به ترمیم ماهانه دارند این کار ..