دسته‌ها
اخبار

بگذارید لب هایتان بدرخشند – آرایش و موی فرشته بلا


لب براق کننده لب

اجازه دهید لب های شما بدرخشد

پس از دو سال پوشاندن (حداقل بخشی از) صورت خود در ملاء عام، وقت آن است که اجازه دهیم لب های شما بدرخشد! این به م،ای تمرکز مجدد بر روی آن لب های شاداب و پوست درخشان است.

براق کننده لب به بازگرداندن کانون توجه شما کمک می کند. به سراغ براقی با رنگ صورتی یا بنفش بروید و آن را با مژه های مصنوعی و پر از هایلایتر ،یب کنید تا ظاهری کلی خیره کننده داشته باشید. من همیشه عاشق استفاده از براق لب بوده ام و در زیر چند مورد مورد علاقه که در طول سال ها کشف کرده ام آورده شده است.

ارزش سرمایه گذاری را دارد

یکی از براق کننده های مورد علاقه من است MAC LIPGLASS™. من سالهاست که این براق را می پوشم و همچنان مورد علاقه است. کیفیت بالا قفسه است. این برق لب قطعاً از این مفهوم پشتیب، می کند که شما آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید. اما پس از دو سال پوشاندن لب های خود، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

آرایش آسیایی

LIP GLASS™ مرطوب کننده است و رنگدانه خود را برای ساعت ها حفظ می کند. برای درخشندگی بیشتر می تو،د آن را روی رژ لب نیز قرار دهید. مک رنگ های متنوعی را ارائه می دهد، دقیقاً 23 رنگ، و مطمئناً رنگ من،ی را برای ظاهر خود پیدا خواهید کرد.

شارلوت تیلبری یک محبوب است

حرفه ای لب های خود را بدرخشید

علاوه بر مک، یکی دیگر از خطوط براق کننده لب مورد علاقه از آن می آید شارلوت تیلبری. او همچنین تنوعی برای انتخاب دارد. این براق‌ها نهایی‌کننده نهایی هر ظاهری هستند. مهمتر از همه، براق کننده های لب شارلوت درخشندگی بالایی دارند و ظاهری پرپشت به شما می دهند. او Lip Luster™ براق کننده ها درخشندگی آینه ای فوق العاده براق ایجاد می کنند و تا 6 ساعت در جای خود باقی می مانند. آنها حاوی عصاره “آنتی ا،یدان گل نیلوفر آبی” برای آبرس،، محافظت و تسکین لب ها برای یک پوشش لاکی عالی هستند. آبرس، کلید لب و پوست است! شارلوت حمام لب کلاژن ™ دارای برخی از بهترین ،یبات از جمله “کلاژن دریایی” برای بهبود هیدراتاسیون و ایجاد ظاهر لب پرتر، و همچنین ویتامین A، C و E، روغن نارگیل، روغن مارولا و روغن ن،اع است. همه این مواد برای آبرس، و تغذیه لب های شما مفید هستند. به همین دلیل است که شارلوت تیلبری محبوب است.

یک براق کننده لب مورد علاقه داروخانه ای با قیمت کمتر از 10 دلار است براق کننده لیفتر میبلین نیویورک. این براق کننده شگفت انگیز همچنین یک براق کننده لب آبرسان است و حاوی اسید هیالورونیک است که پوست را سفت می کند. به وضوح لب ها را صاف می کند و کانتور لب را افزایش می دهد و به لب ها درخشندگی بالایی می بخشد. شما می تو،د از بین 15 رنگ زیبا انتخاب کنید.

پوست زیبا

از آنجایی که دوباره چهره های زیبای خود را به نمایش خواهیم گذاشت، استفاده از ، ضد آفتاب را فراموش نکنیم. به عبارت دیگر، اجازه دهید ، ضد آفتاب مهمترین گام شما در آرایش روزانه باشد. ی،ی قبل از آرایش ، از ، ضد آفتاب استفاده کنید. ، ضد آفتاب از پوست شما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و علاوه بر این، آن را جوان تر نگه می دارد. استفاده پیشگیرانه و مداوم از ، های ضد آفتاب از آسیب های ناشی از نور خورشید مانند لکه های قهوه ای، تغییر رنگ، رنگ ناهموار پوست جلوگیری می کند و به پیشگیری از سرطان پوست کمک می کند.

از پوست خود محافظت کنید

درmalogica’s Pure Light™ SPF 50 یک ضد آفتاب مورد علاقه مطلق برای محافظت از پوست شما است. این شامل پپتیدهایی برای کمک به تنظیم مل،ن و جلبک های قرمز و قهوه ای برای کمک به تعادل رنگ ناهموار پوست است. مزیت دیگر این است که به لایه برداری سلول های سطحی برای تقویت رنگ پوست و از بین بردن لکه های تیره کمک می کند. این حاوی اسید هیالورونیک است، ماده ای که بسیاری در محصولات مراقبت از پوست به دنبال آن هستند. این ضد آفتاب همچنین دارای موادی برای افزایش عملکرد SPF است که مانع از اشعه های مضر UV می شود. و به ،وان یک امتیاز اضافی، بدون گلوتن، گیاهخوار، بدون پارابن و بدون ظلم است. اگر در فیلادلفیا زندگی می کنید، می تو،د این محصول باورن،ی را از اینجا تهیه کنید ماساژ دست ها و آبگرم صورت 2545 S. Broad Street در ج، فیلادلفیا. آنها مجموعه کاملی از محصولات برند Dermalogica را حمل می کنند.

اگر در مورد مراقبت از پوست، آرایش یا مو سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید. شما می تو،د تجارت من بلا آنجل را در صفحات رسانه های اجتماعی ما دنبال کنید و برای من پیام ارسال کنید. من دوست دارم از شما بشنوم. امیدوارم از تابستان خود لذت ببرید. سالم و سلامت باشید.

اینستاگرام: https://www.instagram.com/bellaangelbrides/

فیس بوک:




منبع: https://bella-angel.com/let-your-lips-،ne/