دسته‌ها
اخبار

اشتباهات رایج آرایشی که هر روز می بینم – بوسه و آرایش



ملکه های زیبایی و رئیس

زیبا بودن چه از نظر جسمی یا روحی، درون یا بیرون هدف مش، همه ماست.

زیبا بودن چه از نظر جسمی یا روحی، درون یا بیرون هدف مش، همه ماست. برای ،ن، زندگی روزمره آنها با افکار و نگر، های مربوط به ظاهر آنها و در نتیجه اینکه یک رئیس زیبایی هستند، حلقه می شود. همه ما توسط آنچه می بینیم جذب می شویم، بنابراین هرچه جذاب تر باشید، توجه بیشتری را از بینندگان خود جلب می کنید یا جلب می کنید.

گاهی اوقات ما به خصوص خانم ها مجبور می شویم از مواد مصنوعی مصنوعی چه بر روی صورت، چه روی پوست یا بدن استفاده کنیم تا جذابیت بیشتری داشته باشد. چنین وسایلی همان چیزی هستند که به آنها اشاره می شود لوازم آرایش. وب سایت زیبایی بوسه و آرایش بستری برای به اشتراک گذاشتن نگر، ها و علایق در مورد آرایش است.

علاوه بر این، این سایت دستورالعمل هایی را در مورد نحوه اعمال یا استفاده از آرایش های خاص، به روز رس، در مورد آ،ین مدهای موجود در بازار و روند آنها ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، لوازم آرایش یکی از هنرهای تقاضا در بازار است که هرگز از مد نمی افتد، بنابراین، برای افرادی که به ظاهر خود علاقه مند هستند، اینجا بهترین مکان برای یادگیری و آشنایی با هر طرح آرایشی است که ممکن است بخواهید.

برع،، در طول فرآیند افزایش ظاهر خود، ممکن است به مجموعه ای از خطاها برخورد کنید که اساساً شما را زیبا نمی کنند.

امروز بیایید خودمان را وقف کنیم و چنین مواردی را بررسی کنیم.

زیبایی آسیایی های کوچک

آسیاهای کوچک - کوچک از آسیا

آسیاهای کوچک – کوچک از آسیا

با انتشار آتی وبسایت Little Asians من مطمئنم که همه ما عاشق این دختران بامزه شرقی خواهیم شد. بدن آنها بسیار شکننده و کوچک است، اما اشتهای آنها برای رابطه ، و شهوت خارج از این جهان است. دوست دارید بیشتر بد،د؟ خوب، این سریال اختصاصی در حال ظهور در فضای وب است. یادآوری های خود را آماده کنید – تمام محتوا در وب سایت رسمی لوله به نام در دسترس خواهد بود LittleFromAsia.com!

استفاده از آرایش منقضی شده

هر چیزی تاریخ انقضای خودش را دارد. هنگام ،ید محصولات آرایشی، مهم است که تاریخ انقضا را بررسی کنید تا آنطور که انتظار می رود آنها را برای مدت طول، تری نگهداری نکنید. و وقتی متوجه شدید که محو شده است، لطفاً مطمئن شوید که آن را پرتاب کنید. توجه داشته باشید که آرایش تاریخ مصرف گذشته ممکن است باعث واکنش های غیر ضروری یا تحریک پوست، چشم یا هر عضو دیگری در صورت ،وم شود.

برس های خود را تمیز نمی کنید

بنابراین تمیز ، مرتب برس ها مهم است.

مانند سایر برس‌ها، به خصوص آنهایی که روی پوست ما استفاده می‌شوند، وقتی در شرایط بهداشتی نگهداری نمی‌شوند، می‌توانند حاوی باکتری‌ها باشند.

چنین باکتری هایی معمولاً منافذ پوست را می بندند و ممکن است منجر به جوش، عفونت یا حتی تغییر رنگ پوست شما شوند. بنابراین مهم است که برس ها را به طور منظم، هر چند وقت یکبار، شاید هر هفته در آب و،م تمیز کنید و سپس با آب جاری بشویید.

اعمال رطوبت خیلی زود یا خیلی دیر پس از مرطوب ،

قبل از آرایش، مطمئن شوید که پوست صاف و بدون پوسته پوسته است و خیلی منتظر نم،د تا پوست خشک شود. همچنین، خیلی زود درخواست نکنید. می تو،د به مشخصات دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید.

استفاده نادرست از برس

مواظب باشید اینقدر روی پوستتان سفت نشوید.

برای بهترین استفاده از برس، خوب است هنگام استفاده از محصول، از سیب ها تا استخوان گونه، تا شقیقه، کمی لبخند بزنید. مواظب باشید اینقدر روی پوستتان سفت نشوید.

ایجاد ماسک صورت

اگر از سایه نامن،ی از ، پودر استفاده می کنید که با رنگ پوست شما ،یب نمی شود، ممکن است آرایشی داشته باشید که به خط فک ختم می شود.

برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی، همیشه پودری همراه داشته باشید که پوست را جلوه دهد نرم و بی عیب و نقص.

تست رنگ ها در پشت پوست شما

تست آرایش صحیح باید روی خط فک انجام شود.

تست آرایش صحیح باید روی خط فک انجام شود. اگر آزمایش لب انجام می دهید، سعی کنید از یک برس تستر استفاده کنید که با رنگ پوست کار می کند و نه روی آن.

بیش از پودر

هنگام اعمال لایه اول از یک لمس سبک استفاده کنید. اگر می خواهید در طول روز لمس کنید، لطفاً این کار را در محل انجام دهید منطقه لمسی و نه هیچ جای دیگر استفاده بیش از حد از رنگ ممکن است منجر به ظاهر نامطلوب شود.

سایر اشتباهات عبارتند از؛

  • پمپاژ ماکارا.
  • استفاده از کانسی، دور چشم نادرست
  • استفاده از فونداسیون برنز در سراسر.
  • با استفاده از مداد کمان.
  • نادیده گرفتن ابروها با هم
  • استفاده از پرایمر اشتباه برای فونداسیون شما.

در بسیاری از موارد می تو،د اشتباهات رایج آرایشی را یاد بگیرید دیگر پلتفرم ها. امروز خود را آموزش دهید تا دیدگاه مطلوب شما جذاب تر شود.


منبع: https://www.kissandmakeupsbeautyblog.com/2019/01/15/common-make-up-errors/