دسته‌ها
اخبار

آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم.

  • با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید.
  • در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد.
  • استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است.
  • با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید.

برای کشیدن خط چشم ، آن را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشیدو در انتهای چشم ، خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید. برای چشم های گرد ، خط چشم گربه ای کوچک مناسب است ، یعنی خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده و آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید. اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید. در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود.

رنگ ابرو دودی در خانه

شما می توانید این ظاهر را با رنگ و طرح خاص‌تر کنید و آن را ظریف‌تر یا هم به طوری جسورانه تر برجسته کنید. با این حال، برای ایجاد چنین خط چشم زیبایی، نیازی به مهارت های آرایشی پیشرفته نیست. خیلی راحت با سایه‌های رنگی یا خط چشم های رنگی چنین آرایش چشمی می‌توان پدید آورد. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید.

از بین بردن جوش سرسیاه + 14 راهکار ساده!

امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید. به ابروها و مژه های خود برسید؛ ابروهای پرپشت و مرتب و مژه های بلند و پر به تنهایی برای زیبایی صورت کافی هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی هر فرد دارند. خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند.

ساده زدن پودر فیکس یا تثبیت کننده است که با گرفتن چربی اضافه پوست به ماندگاری آرایش شما کمک می کند و پوست شما را مات می کند. استفاده از پرایمر است؛ پرایمر منافذ شما را می بندد و با پر کردن خط و خطوط و چین های صورت کمک می کند که پوست شما یک دست به نظر برسد. قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید. علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید.

درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید. اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم اسپری آبرسان روی صورت بزنید. تکنیک های جلوگیری از ریختن ریمل را در این مطلب برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این روش ها آرایشی پایدار تر داشته… داشتن آرایشی طبیعی و زیبا یک خواسته ی جدایی ناپذیر هر دختر خانم جوان و خوش سلیقه امروزی است. این سبک آرایش صورت بیشتر مناسب عروس و مجالس مهم و خاص است. آرایش براق میتواند یک ظاهر کاملا ساده را پرفکت و خیره کننده سازد.

در صورت تمایل به استفاده از کرم پودر، گزینه هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان براق نباشند. در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید. شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید.

توجه داشته باشید بهتر است تا برای آرایش های روزانه، از سایه چشم استفاده نکنید و چشم هایتان را بسیار ملایم آرایش کنید. اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید. اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود.

خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.