دسته‌ها
اخبار

نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن

قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد. محافظ ناخن مانعی را در بین ناخن طبیعی و مصنوعی شما ایجاد می‌کند. وقتی که محافظ ناخن را اعمال کردید، می‌توانید هر سرویس مصنوعی را روی ناخنهای خود اعمال کنید. پس ناخنهای مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی خود قرار دهید تا از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید.

  • از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.
  • شناخته شدن توسط مدل ها این امکان را به شما می دهد که با ساختار ناخن آن فرد بیشتر آشنا شده و در آینده کارهای مربوط به ترمیم آن فرد را به راحتی خودتان انجام دهید.
  • 10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید.
  • توصیه می‌کنیم که تیپ‌های پا را کاملاً کوتاه کنید؛ زیرا احتمال شکسته شدن زیادی وجود دارد.
  • کوتیکولها می‌توانند از شما در برابر عفونتها محافظت کنند.

البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیدید که هر چه زودتر ناخن مصنوعی خود را بردارید، بهتر است اصول درست این کار را بدانید تا به سلامت شما آسیبی وارد نشود. برای آنکه بتوانید ناخن اکریلیک را از روی ناخن طبیعی خود بردارید، بهتر است، بسیار دقت کنید.

این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود. در این روش بعد از زیرسازی و سوهان کشی ناخن بدون استفاده از لیکویید و تنها با پودر و پرایمر، کاشت ناخن صورت می‌گیرد. موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند. بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد.

قبل از ثبت نام در کلاس های آموزش کاشت ناخن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد. از تیپ های شیشه ای برای مدل های ژورنالی استفاده می‌شود و از تیپ های پلکسی برای کاشت پودری اکریلیک. تیپ ناخن قبل از گذاشتن مواد روی ناخن با چسب مخصوص چسبانده می‌شود و بلندی قد آن به اندازه دلخواه کوتاهن می‌شود. در پایان بهتر است یادآوری کنیم که ناخن به عنوان یکی از اجزای بدن، امکان دارد آسیب جدی ببیند.

انواع کاشت ناخن و 14 شیوه زیباسازی ناخن‌ها

مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید. بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است.

مانیکور میکروفرنچ؛ ترند ناخن که باید اکنون امتحان کنید

چراکه بسیاری از افراد جستجوکننده مطالب پزشکی، دانشی در این زمینه ندارند و تصمیم‌های مهمی را با مطالعه مقالات می‌گیرند. تصمیم‌هایی که می‌تواند در سلامت شخص، خانواده و جامعه تاثیرگذار باشد. به همین دلیل مجله پزشکی سیوطب با هدف ارائه مقالات و مطالب معتبر در حوزه پزشکی، نگاه ویژه‌ای به تحقیق، تولید و انتشار محتوای قابل استناد دارد.