دسته‌ها
اخبار

اجتناب از خستگی مشترک در شرایط طاقت فرسا


مردی که روی لپ تاپ کار می کند

چگونه با ایجاد جامعه و ارائه ارزش به مش،ین خود در صندوق های ورودی شلوغ متمایز شوید.

طی چند هفته گذشته از همه‌گیری COVID-19، صندوق ورودی مش،ین شما مملو از ایمیل‌ها بوده است. برای هر خواننده ای آسان است که وقتی ایمیل دیگری می رسد احساس غرق شدن کند. در دنیای ایمیل مارکتینگ به این ،وان اشاره می کنیم خستگی مش،.

وقتی مخاطبان شما خستگی مش، را تجربه می کنند، ایمیل های شما ممکن است در بین جمعیت گم شوند و راحت تر نادیده گرفته شوند. با این حال! هنوز راه‌هایی برای ارسال ایمیل، تعامل و خدمت به مخاطبان با ارائه ارزش در این مدت، بدون ایجاد خستگی وجود دارد.

سه راه برای ارائه ارزش به مخاطب و جلوگیری از خستگی مش،:

  1. ارائه محصولات دیجیتال

    محصولات دیجیتال شامل مواردی مانند پی دی اف، چک لیست، وبینارهای آرشیو شده، مس،، ها و مواردی از این قبیل است.

    اکنون زمان بسیار خوبی برای بررسی پیشنهادات، انتخاب‌ها و همکاری‌های قبلی‌تان است. به دنبال هر چیزی باشید که می تواند ارزش، سرگرمی یا احساس آرامش برای مخاطبان شما ایجاد کند.

    از آپلود در سایت خود صرف نظر کرده و پیوست کنید به راحتی فایل ها را مستقیماً به ایمیل خود پیوست کنید هنگام ایجاد یک پست واحد یا ایمیل قیفی در FeedBlitz!

    اگر مطمئن نیستید که در این مدت چه چیزی ممکن است برای مخاطب شما ارزشمند باشد یا نباشد، چارچوب ذهنی مخاطب خود را در نظر بگیرید. آیا آنها بیش از حد معمول استرس دارند یا با روال های معمولی کار می کنند؟ (به احتمال زیاد، این پاسخ ها بله و بله هستند.) این ملاحظات تنها نقطه شروعی هستند برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از محصولات دیجیتال شما ممکن است به نفع مخاطبان باشد.

    نکته مهم در مورد محصولات دیجیتال: اکنون زمان آن نیست که به خودتان فشار بیاورید تا همه آن محصولات دیجیتالی را که همیشه قصد ساختن آنها را داشتید ایجاد کنید.

    اگر الهام یا زمان فرا رسید، آن را دنبال کنید، اما طعمه فشارهای بهره‌وری که در فضای آنلاین شناور هستند، نشوید. این یک بیماری همه گیر است. اشکالی ندارد که سطح بهره وری خود را کمی کاهش دهید. به همین دلیل است که اگر قبلاً چیزی دارید که می تواند در این مدت برای مخاطبان شما مفید باشد، اکنون زمان خوبی است که به آنها یادآوری کنید.

  2. محتوای قدیمی‌تر را از سایت خود تغییر کاربری دهید.

    این دقیقاً همانطور که به نظر می رسد است: پست های قدیمی را مرتب کنید و ببینید چه چیزی می تواند برای مخاطبان امروز شما مفید باشد. در صورت ،وم، چند تغییر محتوا اضافه کنید تا در صورت ،وم به‌روزرس، شود، یا یادداشتی درباره نحوه اعمال آن در زمان‌های امروزی به ایمیل خود اضافه کنید و آن را دوباره برای مخاطبان خود ارسال کنید. فراموش نکنید، همه مش،ین شما این محتوا را ندیده اند، ممکن است پس از انتشار به لیست شما ملحق شده باشند.

    شما همچنان تعامل و تعامل با مخاطبان خود را تشویق می کنید و فهرست خود را سالم و فعال نگه می دارید و در عین حال ارزشی برای خوانندگان خود ایجاد می کنید. استفاده مجدد از محتوای قدیمی‌تر مخصوصاً زم، مفید است که در زمان کوتاهی (و بازه توجه!) در حین تلاش برای پیمایش چندین نقش جدید با همه افراد در خانه هستید. برای ارائه ارزش نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارید.

    اشاره کوتاه: اگر به تعداد انگشت شماری از پست های مشابه برخورد کردید، آنها را به یک سری ایمیل تبدیل کنید یا پست ها را با هم در یک منبع قرار دهید. (اوه، هی – یک محصول دیجیتال!)

  3. ارتباط و جامعه را به اشتراک بگذارید

    با توجه به اینکه بسیاری از ما از دستورات سرپناه در محل و اقامت در خانه تبعیت می کنیم، احساس اجتماع و ارتباط اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. به ،وان صاحب فهرست، شما یک فرصت منحصر به فرد برای تقویت حس ارتباط و اجتماع با مخاطبان خود دارید.

    شما می تو،د پیشنهاد دهید:
    – کلمات دلگرم کننده.
    – منابع معتبری که در این مدت به شما کمک کرده اند
    – پیروزی ها، مبارزات و داستان های مش،

    پیام ساده به مخاطبان شما یادآوری می کند که حتی اگر همه ما به صورت دیجیتالی با هم ارتباط برقرار کنیم، در کنار هم هستیم.

ارسال منظم ایمیل برای حفظ تعامل مخاطبان شما ضروری است. اگر با در نظر گرفتن نیازهای مش،ین خود ایمیل ارسال کنید، به خستگی مش، آنها اضافه نمی کنید.

خستگی مش، را ش،ت دهید و قهرمان بازاریابی ایمیلی خود شوید؟ بیشتر بد،د آزمایشی رایگان ما و با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/621786468/0/feedblitz/