دسته‌ها
اخبار

آموزش تصویری کاشت ناخن

اگر تبحر زیادی در طراحی ناخن ندارید یا لاک ساده را ترجیح می‌دهید، کافی است یک لاک مشکی ساده خریداری کنید و کل ناخن‌هایتان را با آن رنگ بزنید. لاک مشکی ساده همیشه و هر زمان از سال ترند است و به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. عوارض کاشت ناخن پا در بسیاری از مواقع در مقایسه با دست بسیار خطرناک‌تر است. علت آن حبس بودن بیشتر پا و نداشتن هوای تازه بیان می‌شود.

  • آموزش ژلیش ناخن یکی از پر طرفدارترین موارد در آموزش کاشت ناخن می باشد.
  • برای انگشت کوچک دست نیز می‌توانید از تکنیک بیبی بومر استفاده کنید.
  • در واقع به کمک سوهان برقی سطح ناخن ها را کمی زبر و ناصاف می کنید.

بنابراین اگر مبتدی هستید بهتر است که از دوره های ابتدایی برای آموزش شروع کنید و پس از تمرین و تکرار زیاد سراغ دوره های پیشرفته بروید، چراکه یادگیری تنها با تمرین و تکرار به وجود می آید. حال در این بین برخی از افراد وجود دارند که تنها به کلاس های رفع اشکال نیاز دارند که این افراد می توانند تنها با گذراندن دوره های مربوطه تجربه خود را بالا ببرند. برخی از ناخن کارها با ثبت نام در دوره های طراحی قصد دارند تا تمامی طراحی های جذاب و مدرن را یاد بگیرند. کاشت ناخن مصنوعی به طور ناخواسته دستتان به یکی از اشیای اطراف برخورد کند، ممکن است ناخنهای کاشته شده روی ناخنهای طبیعی جابجا شوند. به همین دلیل، محیط مطلوبی برای تجمع و رشد جرم، مخمر یا قارچ پدید می‌آید. به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت.

مرحله اول: دستها و ناخنهای خود را پاک کنید

طرح های دخترانه متنوعی وجود دارد که ظاهر زیبا و جذابی دارند، به عنوان مثال برای طراحی ناخن دخترانه می توان به انواع شخصیت های کارتونی و کمیک، میوه ها، انواع طراحی گل و… شما می توانید با مطالعه این پست انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه را مشاهده و این طراحی ها را برای ناخن های خود ایجاد نمایید. در دوره آموزش مبتدی کاشت ناخن در پردیس تهران بعد از این که هنرجو با روش های حفظ بهداشت ناخن و جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن آشنا شد موارد عملی به ایشان آموزش داده خواهد شد.

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند. داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند. در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت.

مدل‌های مختلفی از دیزاین با کاشت ناخن مشکی وجود دارد که در این مطلب به بررسی و آموزش برخی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها پرداختیم. اگر شما هم ایده جدیدی از کاشت ناخن مشکی دارید، آن را با ما و سایر کاربران از طریق بخش نظرات در میان بگذارید. در ادامه شما را به مشاهده ۵۰ عکس کاشت ناخن مشکی جدید و شیک دعوت می‌کنیم. مشکی را امتحان کنید و از تاثیر آن بر استایل خود شگفت‌زده شوید.

29- از دیگر طراحی های ناخن دخترانه می توان به این طراحی اشاره کرد. 27- یکی دیگر از انواع دیزاین های ناخن، فویل ناخن می باشد که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد. می توانید از یک رنگ شفاف برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و به نوک ناخن های خود تا اواسط صدفه ناخن فویل ناخن بچسبانید و جلوه ای خیره کننده برای ناخن ها ایجاد کنید. 19- آن چه که بیشتر طراحی های ناخن ها را زیبا و متفاوت می کند استفاده از رنگ های متضاد برای طراحی کاشت ناخن ها می باشد. 3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد.